Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 64

Emner: Spelsauen`s lille UFO-hjørne

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Hjemme igen ... Med nogle billeder af Erik Bakke, der har et galleri i Allinge, Et nøgle alpaca uld fra Fredsminde unika design i Klemensker, nogle fossiler af mer eller mindre sikker herkomst og en god portion Bornholmsk granit
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Forresten så har jeg stadig hør, at øve mig på til næste gang
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for turen med rundt billeder og jeg kan se vi har været mange steder hvor du også har været...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Keep the wheal spinning

    Kan rigtig godt lide din fortælling og billeder fra "min" underfulde ø. Skønt at se den med andre øjne og opleve lidt af det, som der ikke er tid til i hverdagen, når man bor her
    og Julemor

  5. #45
    cubik Gæst
    Sidder her og beundre den samling af uld, fosiler og granit du har hjembragt....har du haft en lastbil med dig til solskinsøen

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Nøjj for en spændende Bornholmerrundtur..med historisk info vedr helleristninger..ret så spændende..dejligt med dine beskrivelser..hvad i alverden bilder folk sig ind sådan at fylde parkerings pladser op he he
    der sker mere end vi aner på øen..f.eks pinsetræf med start på rønne torv..bilerne bliver luftet øen rundt..så zeb må passe ekstra godt på i trafikken den dag..

    håber nukkas poter er blevet helet nu..det må oxo være hårdt for hundepoter med al den granit bund hist og hisset på klippeøen..

    hundeulds lagkagefyrværkerispillelysblomst..hi hi ka se det for mig..(læste oxo lige Zebs version)

    det ser ud til i har hygget jer til spindedagen..
    Den mega store karter du har ....hvor har du købt den..er den god til tykke kreative blandinger?

    Din efterårs ufo ser fin ud

    Kors en smuk gave du har lavet til Zeb

    Jeg siger tusinde tak for ferien

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Kom til at tænke på dig, da jeg for lidt siden læste denne nyhed: http://www.bornholm.nu/?Id=43007
    og Julemor

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Jeg vil da først og fremmest sige tak for jeres venlige input, til dagene på Bornholm.

    Jo da, jeg kørte i min (til lejligheden) auto-camper

    Nuka´s poter er helt fine. Men ja Bornholm har en lidt anden undergrund, end den han normalt færdes på.

    Kartemaskinen er købt i Vævestuen, Hvalsø. Om den er god til de tykke uld kreativiteter? Vil ikke sige det, du mærker med det samme når uldlaget er blevet for tykt. Faktisk skal den fodres tyndt, men du kan godt karte et rimeligt tykt lag. Tænker du weenslydale uld , det kan jeg ikke forestille mig andet, end at du får et værre smadder ud af. Næ, så heller en pilgrimstur efter en Ibskalle og din lånte hørkamme.

    Dejligt der er kommet økonomi i at bevarer helleristningerne For det er virkelig en kulturskat, som bør have den mest udsøgte !
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Tak for din hyggelige rundvisning af den smukke ø. Hvor var det hyggeligt. Vi har tit snakket om at ta der over engang. Håber det lykkedes en dag.. Måske jeg kan overtale min mand hvis jeg foreslår vi tar motorcyklen..
    Hilsen Dikte

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Dikte det er helt klar at Bornholm er bedst på cykel eller motorcykel. Afstandene er små - og der er så meget at se. Både når det gælder natur, kultur, flora og fauna, samt håndarbejde og kreativiteter af enhver slags.

    Der er gratis lejerpladser, der er campingpladser, der er vandrehjem, bed and breakfast, hoteller o.lign.

    Bornholm er virkelig en naturperle, hvilket også Samsø, Odsherred, Hjarl hede, Kerteminde og alle de andre steder jeg ikke har nævnt er Men Bornholm er der, hvor vi har et landskab og en undergrund, der ikke findes andre steder i Danmark.
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •