|
|
|
|
||||||||
| Blomsterdekoration Blomster kan bruges til meget, vis os det. |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
Se lige min Kandebærer Orkide`
Jeg vil lige prale af min kande bærer orkide´, jeg har altid ønsket mig en sådan, og eftersom jeg jo snart holder op hos Super Best bestilte jeg lige en kasse med 4 stk. hvoraf jeg selv skulle købe de 2.
Det eneste der er rigtigt synd at i ikke kan dufte den, den dufter bare helt vidunderligt.
|
||||
|
||||
|
Hold da ellers lige op en plante - sådan een har jeg aldrig set før, og jeg har ellers selv arbejdet meget med blomster, bl.a. i et gartneri.
Flot og speciel - det er den.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hold da op hvor flot. Den vil jeg vise min mand når han kommer hjem. Han er hel vild med orkider,og er god til at få dem til at blpmster igen og igen. Men sådan en har han ikke
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja jeg blokere dette indlæg for haven...
|
||||
|
||||
hvor er den flot
|
||||
|
||||
|
Flot kandebærer ...det er så ikke en orkide men en kødædende plante ...du skriver at den dufter ...ifølge mine oplysninger dufter den ikke ..har den blomster? jeg har også lige fået en kandebærer ..gav den fyrstelige pris 22 kr i Fakta ..den er så ikke så stor som din , men det er en sjov plante
|
|
|
||||
|
||||
|
Har altså set i tv det program fra Amazonas at det var en orkide´art som var kødædende og dufter det gør den altså og jeg har altså givet mere end 24,95 men den er også forholdsvis stor.
|
||||
|
||||
|
Kvikkevik ...prøv at kigge på denne hjemmeside, der står en masse om kandebærer...www.von-wallfeld.dk...
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg mener altså heller ikke det er en orkide.
Jeg har arbejdet i Botanisk Have i Kbh, og bl.a. også i drivhuset hvor de driver insektædende planter. |
|
|
||||
|
||||
|
Den er bare super flpt!!! Tillykke med den - og god fornøjelse fremover
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|