|
|
|
|
||||||||
| Blomsterdekoration Blomster kan bruges til meget, vis os det. |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
Blomsterkursus med billeder nyt d. 13/2
Ja så er jeg kommer hjem efter den første uge, hvor vi har lavet dekorationer, her er hvad jeg har lavet + fået en masse teori.
Nr 1. Det var den første vi skulle lave til bordpynt i kantinen. Nr 2. viser bunden før blomsterne kommer i ( billede 3 ) Nr 4. Den er jeg selv godt tilfreds med resultatet af, har fået den med hjem og hele stuen dufter af hyacint. Nr 5-6. En speciel måde som jeg ikke selv ville lave førhen, men efter at have prøvet det kunne jeg godt finde på det igen. Nr 7. Og den sidste en lille kompagt en, som jeg også er ganske godt tilfreds med. Kom endelig med spørgsmål hvis i har nogle. I næste uge kommer der buketter.
|
||||
|
||||
flotte dekorationer du har fået lavet Det lyder som et rigtig spændende kursus du er på
|
||||
|
||||
|
Der vil jeg godt spise min frokost, kors hvor er de flotte
|
||||
|
||||
|
For søren da, hvor er de skønne
|
||||
|
||||
Birgitma,De er da bare skønne! Så kan vi bare glæde os til "buket-billederne"...
|
||||
|
||||
|
Meget flotte dekorationer du har lavet Birgitma - venter spænt på fortsættelsen med buketter.
|
||||
|
||||
|
Det er et rigtigt spændende kursus, læren er super dygtig og god til at lære fra sig.
|
|||
|
|||
|
Hold da op. De er bare flotte......
|
|
|
|||
|
|||
hvor er de flotte de dekorationer - glæder mig til at følge dit kursus.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tak for roserne alle sammen, jeg tager afsted i eftermiddag igen og vender tilbage om en uge med billeder af buketter.
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|