|
|
|
|
||||||||
| Blomsterdekoration Blomster kan bruges til meget, vis os det. |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
Blomster i vintermørket - nyt i indlæg 10
Ja selvom juleferien knapt nok har kastet sit gran ud endnu, så er årets første blomsterdekoration blevet til idag af roser, som jeg fik nytårsaftensdag, tørrede Hortensia, pottehyacinter, frisk Lyng og Efeu samt dekorations sad og vådoasis.
Den kommer nok først til sin ret, når Hyacinterne tager fat efter at have stået koldt i et par uger. Men jeg kan love jer, at den lyser op i køkkenet.
Sidst redigeret af Zep : 26-01-2009 kl. 09:20 |
|
|
||||
|
||||
|
Hvor er den bare smuk. Og jeg tror du har ret, den bliver endnu smukkere, når hyacinterne springer ud.
|
||||
|
||||
|
Hvor er de skønne, Zep. Lige hvad vi trænger til i denne mørke tid.
Godt strikkenytår. Strikke Marie |
|
|
||||
|
||||
|
Du er utrolig, Zep!!!
|
||||
|
||||
|
Dejligt, at I kan lide den
Og tak i lige måde Strikke marie (50) Her gløder pindene med sokker, sokker og atter sokker samt en enkelt afstikker til et par pulsvarmere!
|
|||
|
|||
zep, du kan bare det med blomster
|
|
|
||||
|
||||
|
Herlig besked om at vi nu går den lysere tid i møde...
Her har vi jule dekorationerne stående endnu, de er på 3 hold lys, nænner ikke at smide dem ud så længe de ikke drysser.(50)
|
||||
|
||||
|
Det var også rigtig fine juledekorationer! Her er Rudolf blevet træt af at stå op, tror jeg
|
||||
|
||||
|
Se nu skifter dekorationen karakter... Hvis I kigger i min strikketråd, så er den der: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=13606 Roserne er nu blevet brune og istedet er Hyacinterne ved at stjæle billedet.
|
||||
|
||||
|
Og her kommer så årets første friske buket fra haven
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|