|
|
|
|
||||||||
| Blomsterdekoration Blomster kan bruges til meget, vis os det. |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
|||
|
|||
|
dekorations materiale
ja så var jeg lige ved at afprøve det med gulerodsblomster, tørret i ovn og her er mit resultat, det blev da ret sjov , det skal prøves igen
Anna |
|
|
||||
|
||||
|
Det ser da spændende ud , glæder mig til at se hvad du får ud af det.
|
||||
|
||||
det ser da spændende ud, hvordan gør du?
|
||||
|
||||
|
Citat:
Fik du dem helt tørre, gulerodsblomsterne? Hvor lang tid tog det? Temperatur? Nette
|
|||
|
|||
|
jeg tror de stod i ovn på 100 gr varmluft og ca 2 timer, men det øverste af gulerod er ikke helt tør , så bedre held næste gang
Anna |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Uden at vide, hvordan det ville blive med gulerødder, så gør jeg jo det ved mine tørrede ting, at de får 3-4 timer efter aftensmaden, der selvfølgelig den aften, er fremstillet i ovnen. Derefter står de på en lun radiator, og bliver sat ind i ovnens eftervarme, når den har været i brug, igennem ca. en måned. På den måde tørrer jeg selv hele kvæder, som er noget mere saftige end gulerodsstænger. Nette
|
||||
|
||||
|
Og nu er det ved at være på de tider igen...
Jeg har idag haft lejlighed til at samle mos, som jeg så har stående udendørs, indtil det skal bruges.
|
||||
|
||||
|
skiver af kiwi bliver også rigtig flotte især med et drys guldglimmer. Jeg bruger ikke ovn, men tører på radiatoren eller foran brændeovnen.
| Visningsmetode | |
|
|