|
|
|
|
||||||||
| Blomsterdekoration Blomster kan bruges til meget, vis os det. |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
Brudebuket/brystbuket til seniorpar
Så blev den til - min allerførste brudebuket nogensinde! Jeg har nydt godt af råd og vejledning om blomster fra Bettevibsen de seneste 3 år, men har aldrig været på et egentlig kursus i blomsterbinding. Så ærligt og redeligt; Jeg rystedet på hænderne, da der blev bundet i aftes og lige så her til morgen, da der skulle arrangeres inden brylluppet.
Blomsterne er til et seniorpar, viet borgerligt i eget hjem. Bruden var ovenud begejstret og selv gommen var ikke uimponeret. Så lige nu er jeg glad for at lade dem vise blomsterne frem (dog uden ansigter)
|
||||
|
||||
|
Hej Zep
Det er da et par smukke buketter - jeg kan da godt forstå at brudeparret er blevet imponeret - især da du aldrig har gået på kursus. du kan altså bare det der.
|
||||
|
||||
![]() Bravo ![]() ![]() Hvor er de bare blevet flotte. Jeg kan godt forstå at de var glade. Hvem ville ikke blive det med sådanne fine blomster. Godt gået af en der aldrig har været på en kursus i blomsterbinding.
|
||||
|
||||
|
Dem kan du være stolt af
![]() Et spørgsmål hvad for en blomst er det blå i buketten?
|
||||
|
||||
|
Tak skal I have
![]() Dejligt med spørgsmål! Den blå er Voksurt, hvor jeg har fjernet selve blomsten, så det er bladene, der står tilbage. Den er ikke helt så blå, mere lilla i virkeligheden - cameraet kan bare ikke fange det gch. Her kommer lige et nærbilled fra bordet igår, inden buketten blev bundet. Der er endnu en enkelt blomst på. Det er en sommerblomst, som jeg har i haven for første gang i år - men absolut ikke sidste!
|
||||
|
||||
|
wauuuuuuuuuu hvor er de
flotte Kan godt forstå at seniorbrudeparret blev glade for dem Det er du da en rigtig skrapsak til
|
||||
|
||||
|
Hold da op, det er du da dygtig til...
|
||||
|
||||
|
hvor er det bare flot arbejde!!!
|
|||
|
|||
|
Hej Zep!
Hold da op hvor er de flotte, jeg er dybt imponeret. Kærligst Crazyknitter |
|
|
||||
|
||||
|
Om 11 år skal vi have guldbryllup..... Zep har ikke ord for den buket, bare skide godt gjort min ven...
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|