Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Pakkekalender 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Pakkekalender 2012

    Seee i år havde jeg ikke lavet pakkekalender til pigerne - de fik noget lidt større i sokken indimellem. Men det var altså ikke helt så sjovt. Nuvel så bliver det anderledes næste år.

    Noget i deres pakkekalender vil være hjemmelavet - det føjer jeg til her efterhånden (hvis jeg husker det ).

    Men jeg startede på de købte ting idag! Og jeg startede hos Tiger. Og så er det jo ikke nogen hemmelighed, at der er UDSALG alle vider vegne i den kommende tid, så der vil jeg også snuse rundt - ikke mindst skal der også være lidt julepynt imellem og dét kan der ihvertfald spares en del på at købe nu!
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det kan der, vi gav 89.- for et helt andebryst før jul, NU kan man købe det samme for 39.- det er da en besvarelse der vil noget...

    Men det er en god ide at samle sammen året igennem , men men HUSK nu hvor i lægger dem..... for at der ikke skal ske det samme for jer som her i huset, der var købt pakker, men om jeg kunne finde dem da Jenny var 12 år.. vi fandt dem 3 år efter,da vi flyttede fra huset ude i skrunken under taget.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja det har jeg også prøvet med andre ting - såsom narresutter... Da den yngste så var 7 fandt jeg den stak, jeg havde købt på tilbud og lagt til side
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nåhh andre end jeg har det sådan.

    Jeg lægger det lige her, så ved jeg hvor det er.....
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Næh du Bedstemor, jeg er ganske sikker på, at det er frække drillenisser, der går og flytter tingene andre steder hen
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nå det er det der sker - jamen han har da også været på besøg her to gange :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ååå hvorfor tænkte jeg ikke på drille nissen den er så dejlig at give skylden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    lis ai Gæst
    Jeg tror nu ikke, at jeg ville købe andebryst på tilbud til næste års pakke kalender. (Undskyld Hundeuld Kunne bare ikke lade være).

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor er det dejligt at læse, at andre også allerede er begyndt på pakkekalender. Det er jeg også, og i næsten alle de butikker jeg har været i siden jul, er der op til 75% på julepynt, julelys og -servietter, gør-det-selv-nisser o.s.v. Vores barnebarn Sille, er helt vild med julepynt, så jeg har købt små glaskugler, engle m.m. til at hænge på et lille plastictræ på 1,25 m, som jeg fik for en rund 5'er. Og pakker med glanspapir til 3 kr., så kan hun også klippe julehjerter.

    Og jeg har ALDRIG glemt hvor jeg har lagt tingene, så nu har jeg to papkasser ovenpå et skab, og der bliver ALLE ting lagt i.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja at du så aldrig har glemt noget Missemor den tror vi så ikke på

    Lis ai andebryst smager godt hele året her i huset endda om sommeren, så der er røget nogen stykker i vores fryser..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •