Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 24

Emner: Rokken blokkeret på Face book????????

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Sådan - ja, man skal ikke bare opgive - det betaler sig at være vedholdende

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hurra! Det virker!!

    Jeg har lige lagt linket til Rokken ind på face book under et billede af en strikkering.

    Det kunne jo være, at vedkommende kunne bruge lidt hjælp angående strikkeringe.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den ene gang lykkedes det fint.

    Anden gang blev Rokken kaldt for spam.

    Nu har jeg klaget til bagmændene.
    Du har fortalt os, at dit opslag ikke var spam
    LUKKET
    AKTIVITET

    Hvorfor dit opslag er blevet fjernet
    I dag
    Vi har fjernet dette opslag, fordi det ligner spam. Hvis du selv har slået det op og ikke mener, at det er spam, kan du give os besked om det.

    Lene Qvistgaard Bay har delt et link.
    26 min.

    rokken.dk
    Et forum for håndens arbejde - Gratis medlemsskab
    ROKKEN3.DK

    Næste trin
    I dag
    Tak, fordi du har fortalt os om dette opslag. Vi vil prøve at tage endnu et kig på det for at tjekke, om det overtræder fællesskabsreglerne, og sender dig en besked her i supportindbakken, hvis vi har en opdatering.

    Tak! Din feedback medvirker til at gøre Facebook bedre for alle.
    Slet
    ANDRE BESKEDER
    Tak for anmeldelsen: Det er denne gruppe, der er forsvundet fra face book: https://www.facebook.com/groups/461272720551229. Dens id er: 461272720551229. Vi er mange, der mangler den her. PÅ forhånd tak. Lene Q. Bay
    LUKKET

    Vores svar
    8. september
    Vi har modtaget din rapport og værdsætter din tålmodighed, mens vi løser tekniske problemer på Facebook. Selvom vi ikke kan holde alle, som indsender en rapport, orienterede, bruger vi din feedback til at forbedre Facebook-oplevelsen for alle.
    Hvis du vil kontakte os vedrørende problemer, der ikke omhandler teknik, skal du gå til Hjælp.
    Læs mere
    Tak for anmeldelsen: I have tried to get into "My year" several times. I can get into other persons year but not my own. What do I do wrong? Why do I have this problem?
    INDSENDT

    Vores svar
    25. december 2014
    Din feedback vil blive brugt til at forbedre Facebook. Tak, fordi du tog dig tid til at lave en rapport.
    Læs mere
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Nu er den gal igen. Face book vil ikke have, at jeg poster linket til Rokken. Jeg har skrevet, at de skal holde op med det pjat. Man skulle jo tro, at vi er kriminelle herinde. Jeg er sur, når jeg ikke kan få lov til at reklamere lidt for Rokken derinde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    mit virusprogram melder også at der er risiko ved gå ind på siden - har prøve at anmelde flere gange at det skulle der ikke være men det hjælper ikke - derfor er jeg ikke her så tit mere - da det er besvære ligt at komme ind


  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja der er nogen der har prøvet at lave noget møg for os.. netop for "de" gerne ser at rokken.dk lukker, det får de held med at gøre hvis vi ikke bare gør som vi plejer. Jeg skriver med facebook hver eneste gang jeg oplever noget. men med google skal jeg finde nogen der ved hvordan man kommer ind til dem og får fjernet den advarsel der kommer når man skriver noget hvor rokken.dk indgår men en ting kan jeg love jer, jeg giver ikke op.

    OG VI HAR INGEN VIRUS PÅ ROKKEN.DK FOR SÅ VAR ROKKEN.DK LUKKET FRA VORES UDBYDER SIDE.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Nu har jeg lige været ude for at jeg ikke måtte poste om luffemarathon på rokken.dk inde på facebook -
    det blev fjernet som spam - men jeg har skrevet tilbage til dem at det ikke er spam
    Nu har jeg så forsøgt at poste uden at skrive rokken.dk og så bliver den uden videre godtaget.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er det samme, der er sket for mig så mange gange, når jeg har villet reklamere for Rokken, hvis en eller anden har spurgt mig, hvad Rokken er.

    Jeg er begyndt at skrive det med mellemrum mellem ordene. Så er der ikke noget i vejen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det er det samme, der er sket for mig så mange gange, når jeg har villet reklamere for Rokken, hvis en eller anden har spurgt mig, hvad Rokken er.

    Jeg er begyndt at skrive det med mellemrum mellem ordene. Så er der ikke noget i vejen.
    Det var da en rigtig god ide - det vil jeg prøve næste gang - tak Strikkelene
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har også klaget til folkene bag face book flere gange.
    jeg skriver: www. Rokken3. dk. Så vil face book gerne akceptere den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •