Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013 *Optalt*

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013 *Optalt*


    Varmestuestrikkernesstrømpeslange

    I år prøver vi at lave en slange igen som her

    Den 7-9 2013

    Dagen er valgt fordi vi begynder at udlever varmestuestrik fra ca 1 oktober til ansøgnings stederne, så er strømperne parate til vinteren kommer

    Det kommer til at foregå flere steder, se i indlæg under dette indlæg, på den måde at vi i fællesskab sætter alle de strømper der er i de forskellige depoter sammen - tæller dem op og måler hvor mange meter det er. Samler alle tallene og så har vi varmestuestrikkernes strømpeslanges mål for 2013.

    Hvorfor!! For sjov – alvor og fællesskab.

    Dem der står for stedet med Varmestuestrikkernesstrømpeslange, tager kontakt til pressen, får dem til at skrive om det så vi kan få gjort opmærksom på vi er her og vi godt kan bruge mere garn.. Det er så op til depoterne hvor meget de vil gøre ved det og hvor + dato, dog vil jeg anbefale at det gøres indendørs pga. vejret
    Har du lyst til at doner et par strømper selv om du ikke er varmestuestrikker, så er du meget velkommen, til at aflever hvor du har lyst/mulighed ved et af depoterne se www.varmestuestrik.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    nette strik Gæst
    Skal strømpe foto`s lægges i denne tråd????

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej når de er talt op og fotograferet den 7-9 bliver der lavet et emne med antallet.

    Hver gruppe har jo sit emne nu og hvad i lægger i dem er op til jer selv. For at være med laver man et emne med gruppen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der lavet en side om varmestueslangerne på varmestuestrik.dk http://rokken3.dk/1varmestuestrik/stroempeslange.html
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    nette strik Gæst
    den side er lige til at printe ud http://rokken3.dk/1varmestuestrik/stroempeslange.html
    og hænge op som reklame. på supermarkeds opslags tavle.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013

    Et måske dumt spørgsmål Inge K og jeg har tænkt os at sætte strømperne sammen med sikkerhedsnåle, men så kommer Ivan og spørger om det ikke var bedre at trække en tråd igennem strømperne og den er jo nemmere at trække ud igen. Hvad gør i andre?
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #7
    mosehuset Gæst

    Strømpeslange 2013

    Jeg har købt 1000 sikkerhedsnåle, så det regner jeg med at vi bruger.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi sætter en tråd og binder en sløjfe så er de lette at dele igen.
    Jeg tror Ivan også kan huske noget fra sidste gang vi lavede en med sikkerhedsnåle, den gik fra hinanden da vi bar slangen udenfor
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg har forestillet mig at vi hænger slangen op der, hvor den skal hænge efterhånden som vi får strømperne samlet og 'kører filmen baglæns' når vi skal pakke sammen igen. Eftersom strømperne er samlet parvis i skaftet i forvejen er det kun tæerne der skal samles med sikkerhedsnåle.
    Lyder det helt forkert?

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013

    næ, men alle mine strømper er alle samlet i tåen, for så er det nemmere for brugerne at prøve strømperne.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •