Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Vi åbner i Aarhus den 20-1-2013

  1. #21
    Nora Gæst
    Jeg kan desværre ikke komme, men vil gerne have noget garn med. Er der nogen fra Fredericia, Vejle eller Horsens som kan tage følgende med til mig?
    Ca. 1800 g tålmodighedsgarn i 2-3 farver, evt. flere. Farverne er underordnet men skal gerne passe sammen.
    Det er til det hemmelige tæppe, som går til varmestuen.
    Ellers kommer jeg til Århus et par gange i nærmeste fremtid, men det er altid på hverdage og omkring frokost. Der er vel ikke mulighed for at komme på depotet der?
    Nora

  2. #22
    Speedyneedle Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Tja, det kan godt være at leveringerne ser anderledes ud end dem du plejer at arbejde med - men lørdag aften kan du også vores måde at gøre det på
    Jeg glæder mig til at hilse på dig.
    Hej Inge,

    det kan vel næppe blive værre end når jeg skal sortere garn op i mit private rige..... altså vel at mærke EFTER mine "kattekismusser" har lavet førstepotessortering! Der var en der brækkede sin storetå lige før jul fordi hun hang fast i et "edderkoppespind"..... spundet af 3 megastore lodne "edderkopper" på 6 kg..... Miav!

    Glæder mig også til at hilse på dig.

    Uldne hilsener

    Maria

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Jeg kunne også godt tænke mig at afhente 2 kg tålmodighedsgarn til Rokke Hemmeligtæppe, men jeg er løbet ind i nogle ryg problemer. Selvom jeg godt kan bære 2 kg i min rygsæk, så kan jeg ikke køre/skifte bus i flere timer og daske rundt i Århus for at vente på bus, kan desuden kun sidde ganske kort tid på stol og slet ikke holde ud at stå stille,
    så tur til Århus i week-enden du-er ikke - busforbindelserne er for dårlige.

    Desuden er kørsel som passager i personbiler udelukket.

    Men på hverdage er der 3 direkte ture til og fra Århus om eftermiddagen, så da vil jeg kunne hente garn, også fordi Rokke-stedet ligger relativt tæt på rutebilstationen, så jeg kan komme hurtigt hjem igen.

    Derfor vil det være rart at vide, hvornår der er åbent på hverdage.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Daisy det må du vente til efter søndag med at få besked på, alt det bliver taget op på lørdag i mellem depot bestyrene hvordan de vil styre depotet, så hav tålmodighed.
    Men hold øje med det her emne, så vil det komme.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu gider jeg ikke sidde og kigge mig skæv på de vejr udsigter for fredagen mere ang. sne og glatføre, der er blevet bestilt færge billet, så er vi ude over det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Jeg har bestilt vejr uden sne den næste uge, men er ikke helt klar over om, jeg fik forbindelse

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Daisy det må du vente til efter søndag med at få besked på, alt det bliver taget op på lørdag i mellem depot bestyrene hvordan de vil styre depotet, så hav tålmodighed.
    Men hold øje med det her emne, så vil det komme.
    Tak det vil jeg gøre.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Daisy du siger "Nu glæder jeg mig bare til at det forhåbentlig bliver rigtig vinter. "

    Det lover jeg dig det er her - En stor tyk dyne af sne og knitrende frost - og noget så overvældende smukt :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Nora Se meddelelser
    Jeg kan desværre ikke komme, men vil gerne have noget garn med. Er der nogen fra Fredericia, Vejle eller Horsens som kan tage følgende med til mig?
    Ca. 1800 g tålmodighedsgarn i 2-3 farver, evt. flere. Farverne er underordnet men skal gerne passe sammen.
    Det er til det hemmelige tæppe, som går til varmestuen.
    Ellers kommer jeg til Århus et par gange i nærmeste fremtid, men det er altid på hverdage og omkring frokost. Der er vel ikke mulighed for at komme på depotet der?
    Nora
    Skynd dig at fanger sommerfuglen, hun skal til Haderslev depotet, http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=32418 der er også tålmodighedsgarn
    Det er jo fuldstændig lige meget hvor man får garn fra.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Daisy du siger "Nu glæder jeg mig bare til at det forhåbentlig bliver rigtig vinter. "

    Det lover jeg dig det er her - En stor tyk dyne af sne og knitrende frost - og noget så overvældende smukt :-)
    Hmmmm Ja, her ligger det godt nok bare som en undskyldning over det hele, og de dér minus 5 grader det kan snige sig ned til og slæver på vejene

    Nej jeg drømmer om Nordnorge sne/frost (2meter/-20grader) og Nordnorge Nordlys


    Men er da taknemmelig for lidt - hvis bare det ikke var så klamt - ikke ordentlig frisk frost
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •