Ja der er vist et stykke vej endnu Britta S - men "mange bække små" Super vers, der er kommet til Er vi ikke oppe på 11 nu?
|
Ja der er vist et stykke vej endnu Britta S - men "mange bække små" Super vers, der er kommet til Er vi ikke oppe på 11 nu?
og Julemor
Jeg er her ikke, i kan ikke se mig, men hvor er de gode de vers i har lavet hehe
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Hvad i alverden laver du her Hundeuld
Kan du så komme uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud
Og så indrømmer du ovenikøbet at du har været på forbudt område
fyfy skammeskamme
Ka' hun pakke sig, ellers monterer jeg mussefælder
og Julemor
Det skal da være en elefant fælde, hvis jeg skal være i den
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
HundeUld!....
kan du så skamme dig.
Føøøøjjjjjjj.
Ja hun fortjener nærmest, at de kommende vers beskriver hendes utilgivelige nysgerrighed
og Julemor
Ja det vil vist være på sin plads. Jeg har da aldrig kendt magen til nysgerrighed.............
Og dog..... hvis jeg tænker mig godt om, så kommer jeg i tanker om et par andre herinde, som har svært ved at tøjle deres nysgerrighed.
Mig nysgerrig ............. hvor kan i dog tro det