Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 19 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 186

Emner: Sjal - vi strikker sammen nr 1

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Jeg vil sidde her og vente ganske utålmodigt på at posten kommer med mit garn.

    Bestilte garn til 2 sjaler, der var en opskrift som følger gratis med bestilling af Kauni garnet http://eventyrgarn.dk/product.asp?pr...1&sub=0&page=1
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  2. #62
    ingeborg Gæst
    Det er virkelig flot det sjal du får gratis opskrift på Jabini.

    Håber du får dit garn i morgen, så du kan komme igang med sjalerne.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Citat Oprindeligt indsendt af Jabini Se meddelelser
    Jeg vil sidde her og vente ganske utålmodigt på at posten kommer med mit garn.

    Bestilte garn til 2 sjaler, der var en opskrift som følger gratis med bestilling af Kauni garnet http://eventyrgarn.dk/product.asp?pr...1&sub=0&page=1
    jeg er også ved at lave det sjal , men hold op hvor er det kedeligt at lave.
    jeg har lavet halvdelen, men overvejer at pille det op og bruge garnet til siksak sjalet.Nu ligger det bare og hviler sig lidt sammen med de andre ufoer
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  4. #64
    Mosterkoster Gæst
    Så mangler jeg kun 12 pinde på mit sjal, men de er godt nok også laaaange. Så hvornår jeg lige bliver færdig.....Skal nok sætte billede i af det færdige sjal.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Så mangler jeg kun 12 pinde på mit sjal, men de er godt nok også laaaange. Så hvornår jeg lige bliver færdig.....Skal nok sætte billede i af det færdige sjal.

    Ja, de sidste pinde er riiiiiiiigtig laaaaaaaaaaaange - specielt vrangpindene, men lige pludselig er man alligevel færdig. Det hjælper specielt når man når dertil hvor vrangpindene strikkes ret...
    Glæder mig til at se det færdige resultat...
    - Carpe Diem! -

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Ja, jeg er også ved at være der hvor vrangpindene skal strikkes ret. Glæder mig til at tælle maskerne, der er godt nok mange.
    Men det går lidt sløvt - for nu er det have tid Ju huuu! Første dag med hynder i stolene og kaffe udendørs. Det er livet.
    Strikke Marie

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hej Unger:
    Havde slet ikke set dit udblokkede sjal, men hvor er det bare smukt. Har været inde at se efter den farve. Eventyr garn har udsolgt, og ho strik har jo ikke mere. Hvor fik du fat i dit henne?
    Håber det går godt med din opgave.
    Kæmper lige med de sidste rækker - tror nærmest jeg har fået lavet det så langt, at det bliver en bålkappe. Nå pyt - der bliver masser af putteeffekt i det.
    Men skal være færdig idag, da det er slut med ferie og driverliv.
    Strikke Marie

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Ps Inpaz har både Kauni og Eville--I fede farver
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Jeg kigger derind.
    Strikke Marie

  10. #70
    Mosterkoster Gæst
    Så blev jeg endelig færdig, de sidste pinde var godt nok laaange. Jeg har ikke lavet sjalet større, for det skal bruges til gave og jeg har tænkt, at det er et man bruger uden på jakken/frakken. Skal lave et magen til, til min anden veninde. Så jeg må have gang i pindene igen.

    Mit kaunisjal
    kaunisjal.jpg

Side 7 af 19 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •