Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: julekort/billedmanipulation

  1. #1
    krumme Gæst

    julekort/billedmanipulation

    Jeg og familien har haft rigtig meget sjov med et lille program, man kan downloade gratis (på prøve)
    Her kan man sætte venner og families ansigter ind i et billede.
    Jeg har så fundet gamle julekort på nettet og sat nye ansigter på.
    De fleste har slet ikke opdaget, at de selv er på julekortet, før man siger det, og børnene kan slet ikke forstå, hvordan de er kommet derind.

    Jeg har lavet fødselsdagskort og billeder til festsange på samme måde.

    http://www.funphotor.com/funphotor.html
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    krumme Gæst
    Jeg prøver lige om jeg kan hjælpe jer videre.
    Trin 1: Først vælger du den kortskabelon, du vil ha'. Enten én fra programmet, eller én fra din egen pc. Hvis du vil ha' et af dine egne billeder, skal du gå ind i open og finde det. Dernæst går du ind i edit, vælger penslen og maler ansigtet. Når du er færdig trykker du ok
    Trin 2: Du går ind i open, finder billedet af dén person, du vil ha' ind i kortet og trykker ok. Så viser billedet sig øverst i de fire billeder til højre. Tryk ok igen.
    Trin 3: Her kan du førstørre, ændre farve osv. forat få "dit" ansigt til at passe ind i kortet. Tryk igen ok når du er færdig.
    Herefter, kan du så vælge trin 4, hvis du vil ha' tekst på kortet, eller vælge at sende e-mail eller gemme ( nederst).
    Hvis du vælger save as kommer der en lille advarsel. Tryk bare ok. Man kan godt gemme.

    Håber det her hjalp, ellers skriv igen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •