Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: valg af ny Husqvarna

  1. #1
    oliver s Gæst

    valg af ny Husqvarna

    Hej alle

    Kan i hjælpe mig jeg vil gerne have en ny Husqvarna maskine evt. en Husqvarnq designer 1/ eller Husqvarna designer 1 USB. Hvor stor forskel er der på dem og hvad er forskellen.
    Det skal være så jeg kan brodere med rammer der er større end 100*170mm.
    Jeg har også tænkt på at købe det store 4d program.

    Ps. Lige nu har jeg en Husqvarna ROSE
    Mange hilsner

    OLiver S

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    39
    Hej Oliver

    Du spørger efter forskellen på de 2 maskiner.
    Designer 1 skal man bruge disketter til, Designer 1 USB skal man bruge USb nøgle til. Det er faktisk forskellen, ellers er det nøjagtig den samme maskine.
    Du kan bruge rammer op til 360*150 på Designer 1.

    Jeg har både en Designer 2 ( uden skærm) og en Designer SE. Jeg er utrolig glad for begge maskiner.

    4D programmet kender jeg ikke, men jeg har det lille 3D broderiprogram. Det er jeg også glad for og syntes ikke jeg har brug for mere endnu......smil.
    Hvis du selv vil lave broderier skal du have det store program.

    Held og lykke med det

    Hejsa Pusle

  3. #3
    Elsebet Gæst
    Pusle har forklaret det godt.

    Hvad du vælger er et temparaments spørgsmål.

    For letheden er USB langt at foretrække, især ved opdateringer.

    Desuden er der mange broderier som allerede på nuværende tidspunkt leveres på CD/DVD.
    Det betyder at du skal lægge det fra CD/DVD til diskette og derefter videre til broderimaskinen.

    Endnu en fordel ved USB er, at hvis du har det til at sidde fast fra pc til broderimaskinen, skal du ikke bruge plads på broderimaskinen men kan sy medens den henter broderiet fra pc - sådan fungerer min Designer SE.
    Hermed er broderimaskinen stort set lige så hurtig som da du købte den. For mig er det optimalt.

    Hvis du vil sælge maskinen igen, er den meget mindre værd med diskette drev.
    I dag er det en meget lille procentdel af computere der har diskettedrev.

    Jeg har også 3D broderiprogrammet, og det fungerer fint.

    Held og lykke med dit køb.

  4. #4
    the_dane Gæst
    Jeg har ikke en husqvarna men jeg ville vælge den med USB.

    Mht. til programmer bruger jeg Embird (kan bruges af alle broderimaskine mærker istedet for org. program) det er jeg glad for. Jeg har så yderligere købt de plug ins der er, så kan digitisere, brodere foto, hente en skrift og bruge den etc.

    Hvis du synes program er dyrt var det måske en mulighed for dig. Du kan downloade det og teste det i 30 dage. Det koster 130USD for basic delen - nok for de fleste. Der kan du ændre broderier, konvertere fra f.eks. jef, pes, pec etc til hus.
    www.embird.com kan du bla hente det.

    God fornøjelse med din nye maskine når du får den.

  5. #5
    oliver s Gæst

    HUsqvarna

    Hej Igen

    Jeg vil lige sige mange tak for de hurtige svar som jeg har fået Ang. valg af ny symaskine.

    Mange hilsner

    Oliver S
    (Christina)

  6. #6
    Birgit Juhl Gæst
    Hej
    Jeg har Quilt designer 2 uden usb men med kort til indlæsning fra camputer til symaskinen, jeg synes det fungerer upåklageligt og maskinen er virkelig god, du kan jo tegne på computeren og så overføre det til kortet, rigtig god fornøjelse.
    Hilsen Birgit

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •