Jeg elsker også de håndarbejder, hvor man bare kan koble hjernen fra, og så bare komme der-ud-af
|
Jeg elsker også de håndarbejder, hvor man bare kan koble hjernen fra, og så bare komme der-ud-af
Det kan jeg ikke helt. Jeg er nødt til at have et øje på, hvad jeg laver. Også når jeg ser tv. Ellers laver jeg fejl. Og så bliver jeg sur på mig selv, hvis jeg skal til at pille op.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Så blev der gjort klar til et venteværelse kurv igen 20160501_085019.jpg der er efterhånden lavet en del :)
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Sidder og ikke rigtig kan mig sammen til andet en klude, så her der sæ
20160505_092752.jpg 20160505_092830.jpg 20160505_092921.jpg
Nu bliver de lagt til salg i kigkassen og på face book under velgørenhed salg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Ha ha gæt engang hvad jeg har lavet 20160514_084153.jpg nu skal der bare mave bælter på og så skal de sælges. 20160514_084245.jpg Tak for jeres fine kommentar :)
Der er rigtig spræl i den første klud - men flot som farverne er sat sammen på alle kludene
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Da vi var i Bramming til 10 års varmestuestrik.dk festen var der 10% ved www.impaz.dk og der gik Jens på strømpegarns indkøb og det garn har jeg endelig fået strikket de her 2 par strømper af. 20160531_093022.jpg
Dejligt med nye strømper.. hvad så med resterne, kan der ikke blive et par af dem også
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...