Jeg har fået æren af at ligge Marions billede ind på rokken, de er fra depotdagen i går
![]() |
![]() |
|
Jeg har fået æren af at ligge Marions billede ind på rokken, de er fra depotdagen i går
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...
og her kommer resten, det er nogle flittige strikker vi har
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...
Dejligt at se, så er der noget til næste års pakninger.
God tjans du der fik, Haven!
Sikke skønne skønne ting, der er blevet strikket - respekt![]()
Søndagen blev på hoved depotet samme med Marion og Staal vi skulle have 2 meget store pakninger færdig og det fik vi samtidig med at vi fik ryddet godt og grundig ud i flytte kasserne dem der har været tøj i, så de nu står klar til næste års strik fra jer, tæpperne blev også lagt pænt sammen 28.jpg der er 28 tilbage og vi har sørma udleveret mange igen i år; men de får lov til at ligge til næste års udleveringer.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Dejligt at få besøg af Kofoeds skole så deres sække kofoeds_3.jpg kunne komme "hjem" til dem IMG_7665.jpg IMG_7666.jpg IMG_7667.jpg det var lige sådan en vogn vi skulle have til varmestuestrik, har vi ikke en rig onkel et sted![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Nu er der så godt som tømt rundt omkring på hoved depotet, så er vi gået i gang med at lave et nyt system til at lette pakningerne
IMG_7734.jpgder er sat paller og oven på pallerne kommer der 1 flyttekasse der er pakket IMG_7733.jpg hvor der står hvor mange der er i hver kasse , der kan så være 5 flyttekasser oven på hinanden og de er så for eksempel alle huer.
Når der så skal pakkes, så køres rullebordet hen til kasserne og vippes derover, så er det bare at lukke kassen op og så ruller det ned i den plastik pose vi har sat fast neden under kassen.IMG_7759.jpg det er afprøvet i dag til den ansøgning der kom ind i morges, det tog under 4 min at ordne det og ingen løft, for sækken blev kørt på sækkevognen helt ud til trappen.
Smart udtænkt system
Ja der ser tomt ud,
selv stolene er tomme
Herligt med den slags måder, at skåne ryggen og kræfterne på,
godt udtænkt!
Det ser smart ud med jeres selvopfundne Storm-P tøjpakkesystem.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()