Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Varmestuestrik.dk penge

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077

    Varmestuestrik.dk penge

    Varmestuestrik.dk har dags dato modtaget 333,- fra forhenværende tovholder Ilse Drebis , der mangler så 592.- af de 925.- hun skylder varmestuestrik.dk for salg af vores kigkasse ting.

    Ilse drebis kan ikke svare her på rokken.dk da vi ikke ønsker mudderkast, denne sag har kun 1 side og det er varmestuestrik.

    Ilse drebis er blevet orinteret pr mail/SMS for flere uger siden om at det vil blive offentlig gjort på FB kigkassen.dk og rokken.dk hvis ikke alle pengene var på vores konto i dag den 1-2-13.

    Dette er en orintering til dem der har købt via Ilse Drebis, at hun selv har beholdt varmestuestrikkernes penge.
    Sidst redigeret af hundeuld : 04-03-2013 kl. 07:45
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077
    Bliver idag nød til at meddele at dem der har købt vare/lommelygter ved Ilse Drebis i den tror det var for at støtte de socialt udsatte i Danmark er blevet snydt, vi har ikke modtaget pengene for tingene. Sørgeligt der er den slags mennesker i Danmark der tager fra dem der ingen ting har.

    Jeg har gjort hvad der er mig muligt i den sag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •