Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Hæklet eller strikket gravhund.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2008
    Geografisk sted
    Viby J
    Indlæg
    4
    Hej !
    Jeg har først lige nu opdaget at der er flere der har svaret på min forespørgsel på strikket/hæklet gravhund ... jeg er ny her og det var helt tilfældigt at jeg kom til at se der stod noget om gravhunde og så var det mig selv der havde skrevet det :o)
    Det kniber lidt for mig at finde rundt i det hele.
    Gertrud har været så sød at sende mig nogle skønne opskrifter men jeg vil gerne have flere ... jeg elsker gravhunde.

  2. #12
    Sillebadille Gæst
    Hej alle.

    Jeg er spritny herinde og ved slet ikke hvad og hvordan jeg gør:)= Jeg vil blive meget glad hvis jeg må tiltuske mig en kopi af jeres gravhunde opskrifter også, kan det lade sig gøre? Mange hilsner Cecilie

  3. #13
    krumme Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Sillebadille Se meddelelser
    Hej alle.

    Jeg er spritny herinde og ved slet ikke hvad og hvordan jeg gør:)= Jeg vil blive meget glad hvis jeg må tiltuske mig en kopi af jeres gravhunde opskrifter også, kan det lade sig gøre? Mange hilsner Cecilie
    Hej og

    Du kan sagtens få opskrifterne.... Du skal bare sende en privat besked (pb) med din mailadresse til dén, der har opskriften, du gerne vil ha'. (husk også at skrive hvilken opskrift, du ønsker. Flere af os har "nogle stykker" liggende herinde)

  4. #14
    krumme Gæst
    Hovsa..... Der krydsede vi lige hinanden

    Jeg sender opskrifter til dig i aften

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Ihh og Molly.
    Jeg havde jo misset den første del af gravhunden, og fik talt mig frem til et erstatningsmønster. Nu har jeg ledt og ledt - og fundet det resterende.
    Har lidt travlt for tiden, men skriver jeres ønsker op, og sender afsted i takt med ledig tid.
    Hilsen Strikke Marie

  6. #16
    krumme Gæst

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    02 Oct 2009
    Geografisk sted
    randers nv
    Indlæg
    10
    hej molly, jeg vil frygtelig gerne have en kopi af din opskrift på kongepudlen. Har selv haft en puddel engang, synes den kunne være sjov at lave.
    Hilsen moira

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Hej Krumme, har forsøgt at sende pb til dig men din mailboks er vist fuld. Jeg kunne rigtig godt tænke mig opskrift på de strikkede katte. Min mailadresse står vist under min profil. På forhånd tak :)) Knus, Lone
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  9. #19
    Molly Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af moira Se meddelelser
    hej molly, jeg vil frygtelig gerne have en kopi af din opskrift på kongepudlen. Har selv haft en puddel engang, synes den kunne være sjov at lave.
    Hilsen moira
    Hej moira, send en pb til mig med din mail adresse så vil jeg gerne sende opskriften til dig.
    Venlig hilsen Molly

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2013
    Geografisk sted
    Danmark
    Indlæg
    1
    Hej, fandt herind efter søgning på en strikket gravhund. Er der mon en, der ligger inde med opskriften, som er vist længere oppe i tråden?

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •