Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Strikketante søges (Vestsjælland)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2011
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    19

    Strikketante søges (Vestsjælland)

    I mangel af en strikkeglad og dygtig bedste, mor eller lign. kunne jeg godt tænke mig at finde en person som mangler en at strikke til.

    Jeg strikker selv men må indrømme at med to små børn bliver det ikke til alt det jeg godt selv kunne tænke mig. Jeg kommer med garn og opskrift og betaler gerne for hvis nogen vil strikke til min pige på 2 og lillebror på 2 mdr.
    Det er nemmest hvis det er i Sorø eller omegn.

    Håber nogen kender nogen strikkeglade med overskud

    KH Yvonne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er ikke nogen trøjer i kigkassen.dk under børn så trøjer og bluser du kan bruge.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2011
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    19
    Tak Hundeuld, det er en fin kigkasse. Der er helt sikkert fint håndarbejde som jeg kan blive fristet af.

    Men jeg vil stadig gerne i kontakt med en som har lyst og tid til at strikke, så jeg selv kan være medbestemmende af design.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Uha, jeg kan SÅ godt følge dig. Ville også ønske, vi havde sådan en. Skabene bugner af garn, men jeg har simpelthen ikke tid til selv at få strikket noget.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198
    Jamen jeg er altså ikke fra Vestsjælland. Bor i Albertslund. Men er interesseret i at strikke
    Knus MetteG
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg kunne godt hjælpe dig, bor dog ikke i Sorø, men jeg har en søster som gør (hun strikker desværre ikke) men hun får da besøg ind imellem.
    Så finder du ikke en i nærhed af dig så sig til.


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2011
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    19
    Tak for jeres svar! Hvor er I søde - og overskudsagtige :) Hvad forestiller I jer I vil have for ulejligheden?


    MetteG: vi kommer da indimellem til Kbh, og ellers ved jeg ikke om portoen kan svare sig.
    Morstrik: det vil jeg have i tankerne, måske kan vi finde ud af noget. En kombi af besøg og porto... Som jeg selvfølgelig betaler.

    Kh Yvonne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    nu har jeg kun strikket til familien før, samt et par arbejdskollegaer, men det hele afhænger vel af, hvad det er og om det skal være færdig til en bestemt dag.

    Men hvis det bliver aktuelt, så finder vi også ud det.


  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198
    hmm - ja det kommer jo an på hvad der skal laves - det handler jo mest om hvor lang tid man bruger, men jeg plejer at være rimelig :-)
    M
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •