Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 113

Emner: Heddimor leg med uld 2012.

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Inger1 Gæst
    Flot flot arbejde du laver, når man tænker på at du er nybegynder i faget. Beundre din energi du lægger i det.

    Inger

    Citat Oprindeligt indsendt af Heddimor Se meddelelser
    Billede 1...2 fed BLF..nammenam

    Billede 2... i gang med at kæmme råuld af 1 klip mohair med Hundeulds kamme
    (Ønsker mig stadig en Strauch kartemaskine med kædetræk..som tidligere skrevet i denne tråd )

    Billede 3..Sørme om ikke jeg har fået en dejlig gave sammen med min bestilling ...Smukke fiber med sløjfe og med flødekarameller til....fiberne er kartet på den eletriske Strauch..tak Charlotte

    Billede 4 ..mine bestillinger af forskellige fibre..manglede lige mere grønt til mig selv..og UPS..Vupti røg der lige mere med..dyrk lige de laaaaange Wensleydale krøller
    Billede 5..Min kære søn ønsker sig 2 halstørklæde i Cashmir..råhvid og grå..måtte jo så bestille noget mere råhvid samt i en smuk gråmeleret farve..
    Det er dobbeltstrikket på strikkeramme..men syntes det er ret kedeligt at han ikke vil have snoninger og hulmønster..når du det er det dyre garn tsk tsk.

    Prøv lige at se hendes smukt spundne COILS.. her er billede og tips hvis man vil spinde COILS. ...Scroll helt ned på siden
    http://www.mohairgeder.dk/gaardbutik...inoMerino.aspx

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Flot flot arbejde du laver, når man tænker på at du er nybegynder i faget. Beundre din energi du lægger i det.

    Inger
    Tusinde tak Inger1 .. jeg nyder spinderiet og bliver så glad indeni når jeg spinder.. og der er rigtigt mere for mig at lære endnu..heldigvis

    Rosendal.. åååå hvor er hun heldig, er hun på rokken så man kan se arbejdsgangen..
    (Jeg har aldrig prøvet en kartemaskine, vil gerne se hvordan andre gør det)..
    var det den fra Ægbækgaard ?..er den god? Har du nogle billeder fra jeres leg med fiberne..der gad jeg godt være med ?

    Strikkelene Hovsa..Der skulle jo have stået BFL..tak for rosen.
    Ja til sno og hulmønster på strikkeringe/ramme..utroligt hvad man kan med de pinde Effektgarn..ja hvorfor ikke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    nej hun er ikke på Rokken.
    Ja den er købt hos Ægebækgaard, men det er ud til at de har fået den hos www.strauschfiber.com
    http://www.youtube.com/watch?v=HLrOk...ature=youtu.be - her ligger der et super godt link
    Og ja den er god - det går vildt hurtigt med at få kartet en masse (vi har brugt håndkarter før)
    Du er velkommen, men der er jo et stykke vej til Silkeborg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Jamen tak for tilbudet..øhh ja der er langt ..så vil jeg da nøjes med at se det i har lavet..hvis det kommer på rokken
    ja ..suk..har set linket.. dejlige kartemaskiner savle savle

    Billede 1 og 2
    Se lige de fedeste ultra lange Wensleydale lokker på halskraven (som selvfølgelig oxo er Wensleydale uld (kæmmet))
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er knagme da kreativ
    og Julemor

  6. #6
    cubik Gæst
    og så er den også festlig at kikke på

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077
    Har du haft strikkeringen igang ?

    Men hvilken god ide , den kunne der bygges videre på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    ej, en kan jo få det helt dårligt af den tråd...

    Spelsauen
    varmestuestrikker

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •