Jeg kan ikke komme til at vride og vende mig, så jeg kan fotografere det ordentlig. Men jeg tror også der er liv hos mig
|
Jeg kan ikke komme til at vride og vende mig, så jeg kan fotografere det ordentlig. Men jeg tror også der er liv hos mig
og Julemor
Altså Zep du er heldig har du liv i den endnu ? En af mine der blev sat på igen igen sidste år ser sådan ud mistel.jpg, gad vide om der er rodnet nok til sneglene ikke får has på den her også.
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...
Hvor er den flot haven Der er liv her også. Netop idag har jeg iført ørnenæb kæmpet om verdensherredømmet med buskadset omkring, fordi min(e?) får alt for lidt lys og derfor er meget små. Jeg skal nok vende tilbage med foto - og ellers regner jeg med, at du kommer og tilser i august
og Julemor
Jeg tror sørma det vil lykkes denne gang Image003.jpg
Dronning busken blomster så skønt lige nu Image002.jpg
Hilsen Jens
Uh, hvor er det spændende med den mistelten - det ser rigtig godt ud i hvert fald! :)
Krydser fingre for dig/den Haven! Som du så, da du var herovre, så er min ikke tilgængelig for tjek grundet den brændebunke... Men nu er jeg igang i haven igen og så laver jeg en ny vej og mere lys ind.
og Julemor
Jeg fik ikke gjort det idag. Til gengæld hev jeg op i skørterne - eller bukserne, bevæbnet med havehandsken og klavrede op på kvasrodebunken, fik fat i en gren af æbletræet og fik mig møvet ned ved GRENEN. Den tur ville jeg ikke udsætte mit camera for Men der er liv i Misteltenen her også (og så klavrede jeg tilbage til min trillebør ).
og Julemor
Så er jeg startet på at kæmpe mig vej ind til Misteltenen og give den mere lys. Det gik ikke helt så godt med at fotografere den på afstand for lidt siden - men dog bevis på, at den lever
og Julemor
Og her kommer et uptodate foto af mine...
og Julemor
Det ser godt ud zep hvordan ser den ud nu ..
Her er så beviset på at det forhåbentlig lykkes denne gang mistelten.jpghvis vi bukker os til december så kan vi nok lige få et lille kysfor den bliver ikke klippet af
Hilsen Jens