Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: lære at hækle

  1. #1
    oscarsmor Gæst

    lære at hækle

    Da der er en del der gerne vil lære at hækle er vi nogle der syndes det ku være sjovt at holde en dag hvor vi lærer andre at hækle, vi tar udgangspunkt i firkanterne men håber nogle lærer at hækle en figur eller noget. Der vil være gaver under vejs på dagen. Hvis nogle er med på iden så skriv, det holdes en lørdag og det er i nordvest jylland. Og lapperne der laves ku vi jo vidergive til rokken. Håber at høre fra jer.

  2. #2
    oscarsmor Gæst
    Op. Er der bare slet ikke nogle der melder sig. Dem der ka hækle lidt er også velkommen. Og kan nu afsløre der vil være fine gaver til alle der er med. :-)

  3. #3
    Inger1 Gæst
    Det lyder spændende. Måske skulle du skrive hvor og ca hvornår?
    Inger

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    Super ide, men der skal nogle flere ord på for, at lokke nogen.
    Jeg ville feks skrive:
    Det holdes på cafe xx, adresse, i by lørdag d. xx kl. 10-1300.
    Tag selv et nøgle garn med og en hæklenål.
    Så kan du lære forskellen mellem luftmasker, fastmasker og stangmasker.
    Når du har lært dem kan du feks lave oldemorsfirkanter, som kan bruge til mange forskellige ting (vedhæft fotos)
    Når du bliver lidt mere øvet kan du feks hækle kager
    se mere her
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=19967
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    Det kunne nu godt være noget for mig, men det kommer jo an på hvor og hvornår

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Jan 2011
    Geografisk sted
    gram
    Indlæg
    77
    Uh, det kunne være godt at lære at hækle, jeg har forsøgt selv mange gange, men jeg skal have det skåret godt ud i pap, så det ville kræve en meget tolmodig læremester! Jeg bor desværre bare helt i Gram i sønderjylland:-(

  7. #7
    oscarsmor Gæst
    Vi har en ide om første eller anden weekend i september. Man skal ikk selv ha hæklenål og garn med. Og vi regner med en lille brtwgerbetaling på ca 50 -75 kr til dækning af mad og materialer som man jo får med hjem også hæklenål. Stedet blir thy i nærheden af Hurup. Håber nogle er intresseret send gerne pb.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •