Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 20

Emner: Opskrift på hat til toiletrulle

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2011
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    4

    Opskrift på hat til toiletrulle

    Hejsa

    Godt Nytår

    Jeg vil høre om der var nogle der havde en opskrift på en hat til en toiletrulle.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Velkommen på Rokken

    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Er det bare en lille hat, eller søger du sådan et overtræk til toiletrullen?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Velkommen på Rokken

    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Er det bare en lille hat, eller søger du sådan et overtræk til toiletrullen?
    Måske begge dele i samme model - på nettet har jeg set et foto af en høj hat til den ekstra rulle.

  4. #4
    nette strik Gæst
    Kan du ikke sætte et link i til den som du har set. så kan det være jeg vil prøve at efterligne den.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Måske begge dele i samme model - på nettet har jeg set et foto af en høj hat til den ekstra rulle.
    Nårh ja, det kunne jo også være en sjov version
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Kan du ikke sætte et link i til den som du har set. så kan det være jeg vil prøve at efterligne den.
    Det ville jeg gerne men den dukkede op på min nethinde da jeg googlede efter ting til vores nye badeværelse - og ja så brændte den sig fast på min nethinde da den bare var anderledes.

    Tror den var hæklet i stangmasker som et lige stykke på rullen og en cirkel som top. Forneden var der så hæklet den der skygge/kant hele vejen rundt pg om hele værket var der forneden mod skyggen syet et silkeblåt i mørkeblåt men det kan da være alle farver for den sags skyld orange.

  7. #7
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Det ville jeg gerne men den dukkede op på min nethinde da jeg googlede efter ting til vores nye badeværelse - og ja så brændte den sig fast på min nethinde da den bare var anderledes.

    Tror den var hæklet i stangmasker som et lige stykke på rullen og en cirkel som top. Forneden var der så hæklet den der skygge/kant hele vejen rundt pg om hele værket var der forneden mod skyggen syet et silkeblåt i mørkeblåt men det kan da være alle farver for den sags skyld orange.
    Min hæklenål er selv gået i gang, den fandt lige lidt garn rester. så prøver ud fra det du beskriver.
    Husker min mormor havde sådan en stående. så lidt er der også gemt på min nethinde. nu må vi se om den kommer til at ligne den du har set.

  8. #8
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Min hæklenål er selv gået i gang, den fandt lige lidt garn rester. så prøver ud fra det du beskriver.
    Husker min mormor havde sådan en stående. så lidt er der også gemt på min nethinde. nu må vi se om den kommer til at ligne den du har set.

    Min hæklenål blev færdig med denne model. Hat til toiletrulle 003.jpg

    Har skrevet ned i medens jeg hæklede, så hvis det har interesse,

    Næste model hat er fløjet ind i hovedet, den må vente til i morgen,

    nu er det nat--nat.

  9. #9
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Min hæklenål blev færdig med denne model. Hat til toiletrulle 003.jpg

    Har skrevet ned i medens jeg hæklede, så hvis det har interesse,

    Næste model hat er fløjet ind i hovedet, den må vente til i morgen,

    nu er det nat--nat.
    Nej hvor er den skøn Nette og ved du hvad farverne passer lige til mit badeværelse hvis du skulle finde forbi - - - - - - - - - - - - - - -

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Min hæklenål blev færdig med denne model. Hat til toiletrulle 003.jpg

    Har skrevet ned i medens jeg hæklede, så hvis det har interesse,

    Næste model hat er fløjet ind i hovedet, den må vente til i morgen,

    nu er det nat--nat.
    Jeg er altså fuld af beundring over dig Nettestrik, lige meget hvad vi ønsker os, så laver du det!!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •