Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hjælp til mål

  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    Hjælp til mål

    Jeg har lige brug for nogle mål til en baby dyne og pude da jeg lige vil nå at sy en lille ekstra gave inden jul:-)
    Mon ikke der er nogle der kender målene eller har sådan en dyne liggende til at måle efter????

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Øv, jeg har kun en junior-dyne liggende. Men kan du ikke google dig til svaret? - HØPS...det gjorde jeg lige for dig: 70x100 til dyne og 40x45 til pude til nyfødte.
    Sidst redigeret af bubbihund : 19-12-2010 kl. 20:18 Årsag: Googlede
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Inger1 Gæst
    Gå ind på Babysam der har du alle mål.
    Inger

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Nu har du jo fået svar, så vil blot supplere med flg.: Det er så viseligt indrettet, at
    ½ voksendyne = 1 juniordyne
    ½ juniordyne = 1 babydyne

    Altså:
    Voksen: 140 x 200
    Junior: 100 x 140
    Baby: 70 x 100

    Kan man sy, er det derfor tit billigere at dele en voksendyne i fx 2 babydyner og en junior, end at købe dem færdige. ;o)

    Glemte lige: Jeg slår altid trykknapper i til at lukke med. Så er der ingen snore, de små fingre og tæer kan blive viklet ind i.

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Takker for de hurtige svar, ja jeg kunne da bare ha brugt hovedet hihi for jeg syet da også til min søn men for pokker det er jo 20 år siden sidst hihi
    men nu går jeg lige igang med at sy et par nye sæt til barnebarnet:-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    42
    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden Se meddelelser

    Kan man sy, er det derfor tit billigere at dele en voksendyne i fx 2 babydyner og en junior, end at købe dem færdige. ;o)

    Hvis man har en dyne, som mangler lidt fyld, så ryst fyldet lidt sammen i den ene ende, og brug denne ende til at lave en junior- eller babydyne af.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •