Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Rasmillas Elvira hjælp!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    Rasmillas Elvira hjælp!

    Hej,

    Sidder og strikker på Rasmillas Elvira http://www.rasmilla.dk/product.asp?product=215.
    Der står:
    "Gentag pind 27-29 til arb.måler 9 cm fra halskanten" og her bliver jeg i tvivl om hvorvidt det er fra opslagskanten i halsen eller fra den nederste kant i halsdelen. Hvis det er fra opslagskanten syntes jeg det er lidt underligt for det måler altså allerede 12 cm nu hvor jeg har strikket pind 29 første gang - der bliver altså ingen gentagelser. Skal jeg så bare så bare gå ud fra det er fra den nederste del af halskanten der menes? Der har jeg nemlig 7 cm efter første gang af pind 27-29
    Zuzzan

  2. #2
    crazyknitter Gæst
    Hejsa!
    Nu har jeg lige været inde og finde min opskrift frem, som jeg læser det er halskanten d hele det øverste stykke og du skal måle fra afslutningen af denne grunden til at det skal være 9 cm derfra er at de danner ærmegab (åh dællen hvor er det svært at forklare), giver det mening overhovedet??? bagefter skal du jo strikke ned på forstykket før du samler hele molevitten på rundpind. Du kan altid kontakte Sanne, hun er mere end hjælpsom.
    Kærligst Crazyknitter

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Tak skal du have. Det giver fint mening :) Jeg var bare i tvivl om hvilken kant jeg skulle måle fra men du siger den nederste og det giver også mest mening men ville ikke strikke videre før jeg var sikker :)
    Zuzzan

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •