Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: efterlysning

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    har altså problemer med at kunne downloade nogle af deres opskrifter det er dem der er i doc fil andre der har samme problem...?
    og de har jo ellers så mange dejlige sager....
    Æv altså, det er sådan en side der gør at jeg er træt af at jeg ikke kan strikke

    Men jeg prøvede at downloade det mønster der bliver nævnt, og det er en doc-fil, og det kunne jeg uden problemer.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #12
    marion Gæst
    nok en fejl 40 så ;-) (=fjolset der sidder 40 cm fra skærme ;-)) så må jeg lige tjekke om det er noget med mine indstillinger på pcen...

    syndt at du bor så langt væk kunne ellers sagtens lige lærer dig at strikke :-)

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.851
    Nej! Mit Work kunne ikke åbne Word dokumentet som jeg prøvede.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    sidse38 Gæst
    Først vil jeg sige tak for hjælpen. Jeg kan desværre ikke downloade opskriften så hvis der er nogen der har den liggende og gider sende den på en mail ville jeg blive stjerneglad.... på forhånd tak...

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2007
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    87
    Send mig en PM med din mailadresse, så skal jeg sende den til dig.
    Elin
    Medlem af falkegruppen

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Jeg har den liggende og kan godt sende den hvis du sender mig pm med din mail adresse så sender jeg den fluks til dig

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    nok en fejl 40 så ;-) (=fjolset der sidder 40 cm fra skærme ;-)) så må jeg lige tjekke om det er noget med mine indstillinger på pcen...

    syndt at du bor så langt væk kunne ellers sagtens lige lærer dig at strikke :-)
    Uha, kender ALT til fejl 40 den sker sært nok ofte for mig

    Ja, æv, gad da ellers godt have et lille strikke kursus Altså jeg kan sagtens slå masker op, og strikke ret, vrang og ribstrik....men til husbehov!! Så det er kun blevet til halstørklæder gennem tiden, men når jeg ser sådan en lækker cardigan eller bluse, så argggggghhhhhhhhhh
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    nette strik Gæst

    Mange tak

    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    Du kan selv printe den fra hjemmesiden www.filcolana.dk
    TAk der er mange gode opskrifter.

  9. #19
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Uha, kender ALT til fejl 40 den sker sært nok ofte for mig

    Ja, æv, gad da ellers godt have et lille strikke kursus Altså jeg kan sagtens slå masker op, og strikke ret, vrang og ribstrik....men til husbehov!! Så det er kun blevet til halstørklæder gennem tiden, men når jeg ser sådan en lækker cardigan eller bluse, så argggggghhhhhhhhhh
    Jeg kan såmen også godt give dig et strikkekursus og bor tæt på Kbh.s Hovedbanegård.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Jeg kan såmen også godt give dig et strikkekursus og bor tæt på Kbh.s Hovedbanegård.
    Tusind tak for tilbuddet men lige nu tror jeg hellere at jeg må koncentrere mig om at lære at hækle lidt bedre, og så kan det sagtens være at jeg vil benytte mig af dit tilbud på et senere tidspunkt
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •