Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Hjææææælp! Jeg fatter hat...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sønderjylland
    Indlæg
    3

    Hjææææælp! Jeg fatter hat...

    Hejsa

    Ny skribent på stedet, men har været læser et stykke tid, og nydt alle jeres skønne projekter!

    Mit første projekt på engelsk er fundet, og jeg fatter nada, zit, INTET af opskriften. Eller, det gør jeg, men jeg forstår simpelthen ikke starten. Jeg kan jo godt regne ud, at jeg skal slå nogle masker op, men hvordan jeg lige kommer dertil, hvor jeg forstår - er mig en gåde, og jeg kan ikke regne det ud. Hverken med links herfra rokken, eller med google translate.
    Sidstnævnte blev ret sjovt at læse, fordi det handlede om stemmer, skrot garn og strømpebånd

    Nå - men måske I kan hjælpe mig... Hvad står der her?

    Cast on: Shawl begins at the center back using provisional cast on. With contrast color scrap yarn and crochet hook, chain 6. With shawl yarn pick up and knit 3 sts in the bumps on the back side of the center 3 chains - 3 sts. Knit 18 rows. Next row, K3, pick up and knit 1 st in each of the 9 garter ridges along selvedge edge of piece, unzip scrap yarn chain to expose 3 sts at base of the piece, place these 3 sts onto left needle, K3. (15 sts total)

    Jeg håber I kan hjælpe mig...

    Hilsen Brith

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144

    oversættelse

    Opslag: Sjalet begynder midt i nakken: Hækl en række luftmasker m kontrastfarve. Saml 3 m op i bulerne bag på luftmaskerækken. Strik 18 p.
    Næste p: 3r, saml 9m op på langsiden, fjern luftmaskerækken og strik de 3m r. Dette giver 15m.

    Håber du forstår, ellers må du skrive igen.
    Kh bstorm.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sønderjylland
    Indlæg
    3
    Hey - det giver faktisk mening!

    Tusinde tak for det!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •