Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Skumnfidus

  1. #1
    Inger1 Gæst

    Skumnfidus

    Har lige været en tur i Designværkstedet i Aalborg for at købe Skumfidus hatten, som jeg har været syg med længe. Jeg troede at man kunne købe opskriften i noget andet garn end uld, men ak det kunne ikke lade sig gøre.
    De foreslog at jeg skrev til designeren, om hun ikke lige kunne lave den i et andet garn.
    Er det ikke lidt pjattet når jeg ville købe noget andet garn samtidigt eller................

    http://www.geilsk.dk/index.php?id=15&tx_commerce_pi1[showUid]=22&tx_commerce_pi1[catUid]=9&cHash=eccf8e3218


    Inger

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jo, det er jeg helt enig med dig i men det er sådan de primært tjener deres penge. Desværre. Jeg syntes det ville være superrart om man fik nogle garn alternativer at vælge imellem generelt. Syntes ALTID det er uld.
    Zuzzan

  3. #3
    Missive Gæst
    Åhh ja. Det er mega træls. Jeg kan ikke forstå at der ikke er nogen som har fortalt dem at hvis der var garn alternativer, så ville de også få solgt flere opskrifter.

    Jeg har desværre ikke opskriften, så jeg kan ikke hjælpe dig. Men måske der er en venlig sjæl som har en opskrift herinde som du kan få.

  4. #4
    Strikkekrikken Gæst
    Den opskrift har jeg , og låner gerne ud.
    Krikken
    9870

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •