Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Heddimor 2010.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Heddimor 2010.

    Disse native prydelser er lavet i skind, uld, tænder, fjer. Snoren i drømmefanger er sener fra dyr . Medicinskjoldet med min malede ravnedanseren er en anelse medtaget..noget mangler..da min vuf var hvalp fik den lige en omgang tyggen og biden og slugen af dele.
    Har oxo lavet Healerstave med sener, skind perler og fjerviklet om kobberrør. I den ene ende var en krystal og i den anden ende hjortegevir ..ka bar ikke lige finde dem samt drømmefangerØreringe i sølv og halsmykker med forskellige malede kraftdyr og Gåsefjer med påmalet kraftdyr.. Finder det nok på et tidspunke i min store bolig på 74 m2
    Hilsen Heddimor
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Heddimor´s håndarbejde 2010

    Et par hjemmestøvler til mit barnebarn på 1 1/2 år. Efterfølgende har jeg smurt form-gummi på de tykke filtsåle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tak for roserne
    Lige et par mere til barnebarnet ..aner ikke om de passer, men bliver hentet til aftensmad lige om snart, så kan guldklumpen prøve begge2 par
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Heddimor : 14-01-2010 kl. 15:39 Årsag: Glemte lige billedet

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Øvvv.. nå øvelse gør vel mester.

    2 fejl ved støvlerne..Det grønne stof uldfilten er for blødt..hælstiver af pap skal lige påmonteres..
    Fodformen som jeg ellers havde tegnet efter hendes fod duttede ikke..skal huske at holde pennen oprejst og ikke lade den ligge 45grader når der tegnes efter fod..jeg kom åbenbart under foden..

    1 fejl ved "prinsesseskoene " ... Det grønne stof uldfilten er for blødt.. hælstiver af pap skal lige påmonteres.. Fodformen var perfekt

    Guldklumpen ville kun have en af hver på..ikke 2 ens..he he

    Inger k..du har så ret
    Susanna..mønster til støvler og futteraler.. må lige bemærke at jeg ikke har brugt den filt de har vejledning til
    http://www.cchobby.dk/pages/inspirat...ideaGuid=10785

    Prinsessesko
    http://www.cchobby.dk/pages/inspirat...ideaGuid=10802

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Malede lædersmykker

    Klippet i form, gjort våde og nogle drejet i form, derefter malet og til sidst lakeret
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hey alle og tak (50)
    Til disse smykker har jeg brugt acryl og metallic farve, guld og sølv blæk fra pergamano , og permanent tusch samt decoupagelak på bg sider. Personlig er jeg vild med perlemorsfarverne på læder fra Pergamano

    Skindet klippes skæres/ i form

    Skindet er tyndt ruskind som har søbbet vand. Derefter vredet/drejet i form ( de bladformede vedhæng og bladformede øreringe)

    Når formen er fundet lægges de i pres over evt radiator for at tørre..Jeg hjælper emnerne lidt på vej ved at bruge hammer, til at få det flat mens det ligger i pres mellem f.eks 2 stk tyndt træ..før det lægges på radiatoren i pres..
    Når det er tørt har jeg brugt en klat lim, til at fastholde formen.

    Når det er tørt kan du male.
    I forvejen var skindet rødt..men du bestemmer selv grundfarven ved at male efter eget valg på det

    Mine skindsmykker er lavet efter en bog som kan lånes på biblioteket, kan ikke huske titlen eller forfatter

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    YES..blev mormor igen til en lille dreng d.16.01.10

    Endelig kom vidunderet Lilleprinsen til verdenen ..og nu er jeg barnepige for den ældste prinsesse på 1 1/2År.. dejligt
    Her er lidt ting til ham og forældrerne. Glemte at tage foto af sengetøj og sparkedragte jeg har syet. Barnevognen er udskåret gåseæg. Djævlehuerne er lidt voldsomt spændt ud over strudseæg..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Filtede hjemmestøvler på rundstrikkemaskine. 4 ngl uldgarn a´50g
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Strikkede babystøvler 2 par samt hæklede sutteholder m knap.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hæklede Cowboy støvler til mit barnebarn på snart 2 år.. meeen er i tvivl om de kan blive siddende på fødderne! hun har ikke prøvet dem endnu.

    Samt strømper på til lillemanden på ca 1md

    (Under feb md arbejde ligger et par cowboyboots i str 0-3 md til http://www.rokken3.dk/forum/showthre...t=19566&page=3 )
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •