Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Broderi-maskine ( Til tekst print ) hvilken???

  1. #1
    Metju Gæst

    Broderi-maskine ( Til tekst print ) hvilken???

    Hejsa... Jeg ønsker meget at komme til at broderi på div. ting & sager..
    som håndklæder, stofbleer o.s.v.

    Men det er mest bare en maskine til tekst jeg leder efter....

    Hvad hvad for en kan i anbefale..? hvilken er god..?
    Er der en maskine til kun tekst..?


    Det gør ikke noget at den også kan lave motiver, hvis det var, men det er bare mest tekst jeg er efter...

    Gerne link så jeg kan se hvad det er for en der snakkes om.. :0)

    Håber i kan hjælpe...

  2. #2
    Metju Gæst

    Blinker

    Er der slet ingen der ved lidt om hvilken maskine der kunne være god...

  3. #3
    crazyknitter Gæst
    Hejsa!
    Jeg er blevet ufattelig glad for min Husquarna Viking Designer SE, den har forskelige former for skrift, borter og broderi indbygget. Desuden synes jeg den er nem at betjene.
    Kærligst Crazyknitter

  4. #4
    LisKnudsen Gæst
    Der er mange almindelige symaskiner, der også kan brodere bogstaver, men det kunne være at du blev glad for også at prøve at brodere andre ting.
    Købte for 1 år siden en Brother inovis hvor jeg fik et broderipprogram til kr. 3.000 med i købet og det har bare været godt, for jeg har hente jeg ved ikke hvor mange broderibilleder og også brugt dem til at lave fødselsdagkort på organze.
    Det vil være så ærgeligt, at du har købt en maskine som kun kan brodere bogstaver og tal i en størrelse. Jeg fandt ud af at mere vil have mere.
    På vores arbejde er vi nogle som løber, cykler mv. og vi har det ordsprog, at vi ikke skal gå ned på udstyr, så derfor hvis du har råd til det, så køb en maskine der kan lidt mere end du har interesse i lige nu.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •