Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Problemer med at sende genbrug-sider

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210

    Problemer med at sende genbrug-sider

    Det er godt nok lidt træls, at det DRILLER mig så meget, SNØFT.

    Nogle af rokkerne, som jeg jo har forsøgt at sende siderne til jer, har desværre ikke PLADS nok.

    Så bliver jeg godt nok lidt mat i sokkerne, når jeg opdager, at de fleste af filerne har I slet ikke kunne modtage.

    Vil derfor på det kraftigste anbefale, at oprette en gmail-adresse. Så skulle der være plads nok.

    De af jer, der endnu ikke har modtaget, og vil oprette en gmail, bedes skrive den nye gmail-adresse som PM til mig.
    supersine669

    carpe diem

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92
    hej
    Jeg har sendt dig et link hvor du kan oprette en konto på nettet hvor du kan lægge filerne op og så lade alle os andre få et link her på siden så kan de interesserede selv hente filerne... måske det kunne lette dig lidt - Ja undskyld jeg blander mig igen

    Jeg har selv anvendt dette dropboks og min ældste på universitetet anvender det til projekter så flere computere og venne kan hente så måske du kan bruge det
    du kan også bruge dette link:

    http://myupload.dk/ og dele filerne med os der.

    håber dette kan være til hjælp

    med venlig hilsen
    Husmor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Husmor Se meddelelser
    hej
    Jeg har sendt dig et link hvor du kan oprette en konto på nettet hvor du kan lægge filerne op og så lade alle os andre få et link her på siden så kan de interesserede selv hente filerne... måske det kunne lette dig lidt - Ja undskyld jeg blander mig igen

    Jeg har selv anvendt dette dropboks og min ældste på universitetet anvender det til projekter så flere computere og venne kan hente så måske du kan bruge det
    du kan også bruge dette link:

    http://myupload.dk/ og dele filerne med os der.

    håber dette kan være til hjælp

    med venlig hilsen
    Husmor
    Hej søde Husmor

    Vil meget gerne modtage hjælp. Mit problem er desværre, at efter min hjerneblødning i 1998, kan jeg kun dansk. Plus, at jeg kan have svært ved at lære nyt (afhængig af, om det er noget, jeg har nemmere ved, end noget andet).

    Har lige prøvet også ovenstående. Og da kan jeg kun download een fil.

    Og det er jo ikke nok, vel?

    Håber på lidt mere hjælp.
    supersine669

    carpe diem

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Problemer med at sende genbrug-sider

    Supersine prøv den her, jeg har brugt den til at ligge opskrifter ud og så kan folk selv hente dem

    http://www.filemail.com/da/confirmat...JCSSQHEHBNYRRR
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92
    hej supersine669

    på myupload.dk tror jeg du vil kunne oploade flere filer/mapper måske kan du pakke (zippe) mappen på din egen pc inden du uploader og vi andre så henter hele mappen ned? Samtidig ser det ud til at myupload er på dansk, opret evt en bruger så kan du redigere i det du har lagt der op.

    Jeg kan se på filemale.com det vist også er på dansk men så skal du nok også lægge alle mailadresserne ind

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    Supersine prøv den her, jeg har brugt den til at ligge opskrifter ud og så kan folk selv hente dem

    http://www.filemail.com/da/confirmat...JCSSQHEHBNYRRR
    Hejsa

    Jeg vil kigge på det, når jeg er hos min egen pc, hvor jeg har alle opskrifterne.

    På forhånd tak.
    supersine669

    carpe diem

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Husmor Se meddelelser
    hej supersine669

    på myupload.dk tror jeg du vil kunne oploade flere filer/mapper måske kan du pakke (zippe) mappen på din egen pc inden du uploader og vi andre så henter hele mappen ned? Samtidig ser det ud til at myupload er på dansk, opret evt en bruger så kan du redigere i det du har lagt der op.

    Jeg kan se på filemale.com det vist også er på dansk men så skal du nok også lægge alle mailadresserne ind
    Har prøvet det med zip, og kunne ikke finde ud af det.
    supersine669

    carpe diem

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •