Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 26 af 26

Emner: Knitpicks

  1. #21
    jannie Gæst
    Strikkelene her er et link hvor de har dem http://www.amagerstrik.dk/www/user1/...arent_cat_id=0

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Pingvinen: de har nogen i stof og stil, tror der er 10 rum i sådan en og den kan sættes i en mappe..

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.855
    Tak skal du have, Jannie! Sommetider er det jo rart at kunne forlænge rundpinden med en ekstra wire. Jeg så Puskram forlænge et par wire med hinanden så hun kunne prøve sin søde bluse - næsten uden at tabe masker og blev meget overrasket, fordi jeg aldrig har set sådan en dims før.

    Lidt senere!

    Nu har jeg bestilt 1 pakke med 3 stk i.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #24
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Pingvinen: de har nogen i stof og stil, tror der er 10 rum i sådan en og den kan sættes i en mappe..

    Er der en netadresse til den butik ?

  5. #25
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Pingvinen Se meddelelser
    Hej.Jeg har købt dem hos Sommerfuglen,og har lige modtaget dem for et par dage siden.De er bare rigtig skønne at strikke med.Det køb har jeg bestemt ikke fortrudt selv om de er ret dyre.Nu mangler jeg bare at finde et etui jeg kan have dem i.Men der er måske en af jer der kan hjælpe med hvor de kan købes? mange hilsener
    Pingvinen
    CD-Lommer dur lige præcis til dette formål, og man kan få rigtig mange cd-mapper - og har måske allerede en liggende i gemmerne, ligesom jeg

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.855
    Yes! Jeg har modtaget mine forlængere i dag og jeg er ved at prøve dem nu. Det virker fint.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •