Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: gammelt umoderne chatol blev til piratskab til drengen

  1. #1
    Pfaffelaffen Gæst

    gammelt umoderne chatol blev til piratskab til drengen

    jeg fandt det her chatol på genbrug som jeg sammen med en sofa, en lænestog og en sækkepude fik til den fyrstelige sum af 350 kr. manden min syntes det var forfærdelig og kunne slet ikke se pippiskabet i det ej heller at det var genialt til et børneværelse. og da jeg sagde pirattema havde han for alvor til tanke at jeg have fået kuk...

    lidt før under og nu billeder...

    Sønnen svingede selv malerrullen mens mor klarede alt penselarbejde en hylde er malet matchende sort hele værelset skal være pitattema så der kommer nok mere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Rigtig godt set
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Virkelig flot og rigtig god ide synes selv det er sjovt at bruge gamle ting på en ny måde
    Kig gerne forbi min blog

  4. #4
    Pfaffelaffen Gæst
    jeg synes det er SÅ spænnende at give gamle ting liv i vores overorbrugssamfund.

    de fleste af mine møbler er loppefund og egentligt er det kun elektronikken jeg går efter som nyt.

    har et kæmpe karlekammerskab i et lidt pudsigt design stående i kælderen der til sommer skal omformes til et glas vitrineskab i rustikt design

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    VILDT sjov, super ide og for små penge..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    *suk* hvem der bare havde plads til at lege med loppefund! dog var jeg så heldig en kort periode at arbejde i en genbrug med værksted og tog et gammelt egetræsspisebord med udtræksplader og sleb ned, reparerede og malede gråt og råhvidt....

    og ja hvor er det et sejt piratskrivebord! så skal han bare have en hængekøje at sove i hehe...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.855
    Det var en sjov ide!
    Det ligner mit toiletbord hos min mor. Men der er 3 små skuffer i venstre side og ingen i højre side og jeg har 4 store skuffer i mit. Det er klokkeblomstblå. Og jeg bruger det nærmest som kommode der.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Pfaffelaffen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    *suk* hvem der bare havde plads til at lege med loppefund! dog var jeg så heldig en kort periode at arbejde i en genbrug med værksted og tog et gammelt egetræsspisebord med udtræksplader og sleb ned, reparerede og malede gråt og råhvidt....

    og ja hvor er det et sejt piratskrivebord! så skal han bare have en hængekøje at sove i hehe...

    jeg har syet en kæmpe sækkepude med piratstof der lyser i mørke den fik han til jul og den gjorde lykke

    så har jeg det her lille karlekammerinspirerede klædeskab som skal males hvidt og så skal der enten males piratema i fykdningen eller også skal der tapeseres med pirattapet. jeg håber på det sidste men har endnu ikke fundet noget der passer i stilen...


    derudover vil jeg have gardiner med havtema til ham og så skal vi lave uroer med en metalring hvor der hænges tøjstrimler fra g hvor vi sætter standskaller på

  9. #9
    Titia Gæst

    vedr. stof til gardiner

    Citat Oprindeligt indsendt af Pfaffelaffen Se meddelelser
    jeg har syet en kæmpe sækkepude med piratstof der lyser i mørke den fik han til jul og den gjorde lykke

    så har jeg det her lille karlekammerinspirerede klædeskab som skal males hvidt og så skal der enten males piratema i fykdningen eller også skal der tapeseres med pirattapet. jeg håber på det sidste men har endnu ikke fundet noget der passer i stilen...


    derudover vil jeg have gardiner med havtema til ham og så skal vi lave uroer med en metalring hvor der hænges tøjstrimler fra g hvor vi sætter standskaller på
    Jeg har netop i Ikea i Gentofte set stof til gardiner med måger på. Mågerne som var trykt på stoffet fandtes med mågerne i 2 forskellige størrelser, men prisen var altså kun 10,- kroner pr. meter!
    Bundfarven er råhvid og mågerne var trykt med sort omrids som var de tegnet med en blyant og selve mågerne var primært hvide, men nogle af dem var så lyseblå.

    Synes også jeg har set stof i Stof 2000 med pirattryk på, men prisen kan jeg ikke huske, men måske omkring 60,- pr. meter ville nok være et godt gæt.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er det et flot chartol, din søn der har fået sig. Sikke en kreativ idé.
    Mvh. Mormal.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •