Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: patchwork stof

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077

    patchwork stof

    Jeg sidder og lægger nye banner ind på rokken, der er kommer en ny butik http://www.butik-himmelblaa.dk:80/
    Jeg faldt over denne lille søde bi (brug søge maskinene Buzby & baby bee )er den ikke bare dejlig...

    melly_and_me_bugby_and_baby_bee-medium.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Det er da dejligt at ens garn pusher nu også har fundet vej til Rokken.

    Husk at nyde den sidste solskinsdag i denne omgang
    Agro

  3. #3
    Nette Gæst
    Ih hvor dejligt!
    Jeg kan kun anbefale et besøg i denne butik. Umiddelbart ser deres garnudvalg ikke stort ud, men man får et chok, når man kommer ind bagved bagbutikken. *LOL*

    Hun har meget fra garnstudio, og strikker selv modeller derfra til udstilling i butikken.

    Hends patchworkafdeling er et slaraffenland. Den der følelse af at stå i en overfyldt slikbutik som barn, havde jeg, allerførste gang, jeg var derude.

    Og så er det rigtig hårdt at bo ved siden af den butik, også selvom det kun er for et par uger. - Jeg taler fra helt friske erfaringer.

    Nette

  4. #4
    strikketøsen Gæst
    Uh der er lidt for lækkert derinde ....

    Så et uldgarn - tror nok det hed Sarek - meeeen det stod til kr. 999,00 for 50 gram, så vidt jeg kunne se, så jeg bliver vist nødt til at "springe over". Der var ellers en flot farve - det kunne filtes - og ville lige med ikke så forfærdelig mange gram garn bruges til at filte en taske!

    Nu håber jeg, at prisen er en trykfejl ....

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Den butik er bare så hyggelig - og med et stort udvalg af både garn og patchworstoffer + div. opskrifter og mønstre.

    Så lille butikken syner udefra, og så stor den er når man går gennem det ene "skjulte" butikslokale efter det andet. Klart et besøg værd, hvis man er på de kanter.
    Mvh
    Salvia

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Uh der er lidt for lækkert derinde ....

    Så et uldgarn - tror nok det hed Sarek - meeeen det stod til kr. 999,00 for 50 gram, så vidt jeg kunne se, så jeg bliver vist nødt til at "springe over". Der var ellers en flot farve - det kunne filtes - og ville lige med ikke så forfærdelig mange gram garn bruges til at filte en taske!

    Nu håber jeg, at prisen er en trykfejl ....
    Ja nu har jeg snakket med Linda som ejer butik Himmelblå, jeg lovede at fortælle jer det var en fejl, som er rettet nu, og prisen er 42 kr.
    Agro

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.855
    Tak Hundeuld!
    Jeg har gemt linket på min computer. Så kan jeg se nærmere på den en anden gang. Det ser meget spændende ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg købte garn hos hende for et år siden til køreposen til min nevø
    og Julemor

  9. #9
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af agro Se meddelelser
    Ja nu har jeg snakket med Linda som ejer butik Himmelblå, jeg lovede at fortælle jer det var en fejl, som er rettet nu, og prisen er 42 kr.

    Tusind tak, Agro!

    Så vil jeg finde ud af, hvor mange gram garn/antal meter på pinde 7, der skal bruges til en filtet "Strikketaske" - sådan een må jeg vist have lavet mig.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Tusind tak, Agro!

    Så vil jeg finde ud af, hvor mange gram garn/antal meter på pinde 7, der skal bruges til en filtet "Strikketaske" - sådan een må jeg vist have lavet mig.
    Ja strikketøsen, jeg tror nu heller ikke jeg kan undvære en taske i det garn, jeg er bare så vild med filtede tasker, og garnet har nogle meget flotte farver, som du siger.
    Agro

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •