Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Jonglør-bold

  1. #1
    soerensen2 Gæst

    Jonglør-bold

    Hejsa

    Jeg savner et mønster på en jonglør-bold der kan fyldes med ris....

    Bolden skal bestå af 2 dele...forstået på den måde at de 2 ens mønsterdele ligesom griber ind i hinanden og danner en rund bold!

    Jeg ved godt man kan sy bolde af 5-kantede stykker, men det mønster har jeg allerede.

    Hjælp mig, hvis I kan....tak

    Soerensen2

  2. #2
    klasus Gæst
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener; Du kan da ikke sy en rund bold aaf bare 2 stykker??!!! eller ???

    Jeg har selv syet bolde til børn (og hunde) ved hjælp af "spidse ovaler", ku' det være sådan nogle du tænker på?

  3. #3
    soerensen2 Gæst

    jonglør-bold

    Jo...man kan! ligesom hvis man tar sine to hænder og krummer dem lidt så passer de sammen og danner en bold..... 2 stykker aflangt stof eller læder der er rundt i begge ender og med krumning indad på midten.... forstår du nu? jeg ved der findes et mønster...men hvor, og så lige nu når jeg skal bruge det....har ledt som en gal på nettet.

    Soerensen2

  4. #4
    Schou-fruen Gæst
    [quote=klasus;115359]Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener; Du kan da ikke sy en rund bold aaf bare 2 stykker??!!! eller ???
    quote]

    De to stykker er "8-tal-formede", vel og mærke 8-taller der er tykke om midten, men de skal være ret præcise for at passe.

    Soerensen2:
    Jeg har desværre ikke mønstret, men jeg mener at de bolde jeg har er formet sådan og så kan jeg forsøge at tegne mønstret af, hvis der ikke viser sig andre løsninger

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    find en tennisbold og du har mønstret
    - medlem af Krea Syd

  6. #6
    klasus Gæst
    Selvfølgelig og her er der vejledning til mønstret

    http://www.wikihow.com/Sew-a-Cloth-Baseball

    Og her er der et mønster

    http://www.pjb.com.au/jug/pdf/two_piece_50mm.pdf

  7. #7
    Nette Gæst
    Det er dem, vi kaldte kawasakibolde, da jeg var barn.
    Drengene var vildt gode og kunne lade dem hoppe rundt på hele kroppen, uden de rørte jorden.

    Nette

  8. #8
    soerensen2 Gæst
    TUSIND, TUSIND tak for hjælpen.....jeg er skam igang med at sy!

    Soerensen2

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •