Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Stoppekonen

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110

    Stoppekonen

    Må jeg præsentere stoppekonen, et arvestykke fra min farmor, i vejledningen der er med står der: hvilken husmor er ikke led og ked af at stoppe strømper? stoppekonen er en patenteret nyhed som vi præsenterer for dem i et pænt udstyr og dansk arbejde. De vil her finde en kærkomment og længe savnet appparat som vil være dem til stor nytte og tidsbesparelse ved stopning af strømper linned undertøj ect.
    Stoppekonen er så let at betjene at selv børn med glæde vil kunne stoppe deres egne strømper. Stoppekonen bruges og anbefales af kommunale børnehjem, statsfængsler og andte offentlige institutioner. Vi håber nu, de har overbevis dem om de store fordele stoppekonen byder. Stopning vil i fremtiden gå som en leg og spare dem mange timer kedeligt arbejde. Hvad der før var en højst triviel beskæftigelse, vil nu ved stoppekonens hjælp kunne udføres i mindre end den halve tid. For soldater , studenter og ungkarl er apparatet uundvæligt. Anbefal det derfor til detes venner og bekendte, så også de kan nyde godt af det lille nyttige og fikse apparat. HA-NI-OL fabriken, vanløse, aalekistevej 166. Sikke et sjovt sprog og hvor mange fængsler har de siddet og stoppet strømper med dette apparat. Mange hilsner vibeke
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •