Jeg fik denne mail der gjorde mig så glad, tænke den er til os alle , spurgte om jeg måtte have lov til at lægge den ud, så her er den

Kære Hundeuld (Bente) - ja, jeg sidder her og tænker: Nu skal der siges TAK!!.
I februar 2010 sad jeg i et hjørne af sofaen med en "knust" hofteprotese, og skulle sidde dér i 3 måneder, før jeg kunne blive opereret. Jeg havde tilfældigvis lige læse en artikel om Rokken - kontaktede dig - og fik garn - så gik tiden med sokker o.l. til de danske hjemløse. I pinsen samme år blev min - dengang 85-årige mor indlemmet i strikkeriet - og det er derfor jeg siger TAK. Mor havde dengang ikke "noget at leve for" og faldt mere og mere hen. Da hun fik gang i strikkepindene, skal jeg love for, hun vågnede op til dåd. Hun strikker fra kl. 6 om morgenen og til hun falder i søvn - det er så skønt for os døtre. Her den 23. maj skal vi fejre min mors 90-års-dag - hun kan ikke gå, lider af alverdens dårligdomme - MEN: Hun har ikke tid til noget som helst: hun skal strikke. Er det ikke vidunderligt. TAK Rokken: I gav min mor et nyt liv!!
Ved samme lejlighed vil jeg ikke undlade at rose vores garn-tovholder her i Aalborg SUS (hos os strikkere kaldet Garnsuset) - hun er guld værd - et fantastisk positivt menneske.
Mange tak-hilsener
Maren Juel