Er det mig der ikke kan se skoven for bare træer eller??

Begynd ved halsen:
Jeg skal slå 78 luftm op incl 2 vende-lm.
Fortsætte i mønster således:
1.rk: 2 stgm i 2. lm fra nålen, *1 lm, spring 1 lm over, 2 stgm i sm m*, gent fra * til * ialt 4 gange (er venstre forstykke), 1 lm, 2 stgm i sm lm som de sidste 2 stgm, gent fra * til * ialt 4 gange( er venstre ærme), Spørgsmål 1 er her: Det er jo så igen fra de øverste * til * ik??
1 lm, 2 stgm i sm m som de sidste 2 stmg, gent fra * til * ialt 6 gange ( er ryggen) Spørgsmål 2 er her: Er det stadig de øverste * til * der menes?
1 lm, 2 stgm i sm m som de sidste 2 stgm, gent fra * til * ialt 4 gange ( højre ærme) 3. spørgsmål er her: Stadig de øverste * til * ?
1 lm, 2 stgm i sm m som de sidste 2 stgm, gent fra * til * ialt 4 gange (er højre forstykke) Spørgsmål 4 her: Er det stadig de øverste * til * der refereres til?
Slut med 2 lm. Vend.

Så er problemet bare at jeg har over 20 luftmasker i overskud, hvor er det jeg gør noget forkert??

Godt nok længe siden jeg har hæklet meeeen jeg kan ikke få regnskabet til at gå op, og mønsteret har ingen diagram tegning, kun denne tekst og et foto af baby iført sommerjakken.

Er der en der kan hjælpe mig?

Ps: Dette er kun 1st række, men resten ser tilforladelig ud.