Ja, Klasus! Det er lige som når Mosterkoster har campingvognen fuld af garn!
|
Ja, Klasus! Det er lige som når Mosterkoster har campingvognen fuld af garn!
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Dejligt at også jer 4 ...
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
OLG marked åbner kl 10
Vi har et langt bord til 50 personer, så man kan bare slå sig ned og gå fra og til som man har lyst.
Så jeg forslår at vi siger vi er der fra kl 11!!!
OBS husk at få dit rokker mærke udleveret ved bordet, så man kan se du kommer fra rokken.dk
Min gemal og jeg er der fra kl 10
Vi glæder os til at mødes med jer
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Jeg glæder mig til at møde jer alle sammen.
Fnuggi
hejsa !
det bliver da for sejt- tænk at få udleveret rokker mærke !
det havde jeg nu aligevel aldrig troet sku´overgå mig
så er det lige jeg må høre - er det på ryggen vi skal bære
det rokker mærke
vi ses.
kinoll
så bliver vi seje at se på
Ja - jeg har desværre så meget garn, at jeg slet ikke tør vove mig hen et sted, hvor der findes endnu rigeligere mængde af det !
Så jeg vil nøjes med at glæde mig til at høre, hvordan det er gået jer alle og se nogle billeder fra "træffet" .....
Og jeg kan næsten allerede se for mig, hvordan I alle sammen må hjælpe Klasus med at presse (masser af garn) ind i autocamperen - lidt ligesom når man i Tokyo presser folk ind i togene!
Hmmmm de har også masser med kort dernede
Det sagde jeg ikke
Jeps, og en rigtig god ostehandler !
Jeg synes slet ikke, at jeg kan læse, hvad der står herinde ......
(Da jeg desværre også har soldet en masse på kortmaterialer og da januar måned desværre stadig bliver ved med at være, som januarmåneder er, såååååå ....... ).
Og hvorfor skulle dette dejlige marked så også lige være placeret i JANUAR? !
Nå, men så er det da godt, at der er så mange af Jer, der forstår at spare penge sammen!
(Og så undskylder jeg, at jeg ikke lige var særlig opmærksom: Jeg troede i laaang tid, at markedet var i Jylland !!!).