Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Kniple på nettet

  1. #1
    gittelyborg Gæst

    Kniple på nettet

    Er der nogle der ved om der er nogle forklaringer på at kniple på nettet jeg vil så gerne lære det men har ikke tid til at tage på kursus.
    Er det svært at kniple blonder det jeg kunne tænke mig var meget tynde blonder til dukker på 40 cm så de ikke bliver store og klosset som dem man kan købe sener hvis jeg kan lære det små runde kraver GGG også til dukkerne er det vildt svært.
    jeg prøvede lidt til får dagene i roskilde for nogle år siden og syntes det var sjovt men man havde ikke meget tid.

    knus Gitte

  2. #2
    TanteLaila Gæst
    Hej Gitte.

    Jeg lærte meget enkle blonder via en bog, lånt på biblioteket. Hvis man tager det i små bidder så er det ikke så svært.. Bare tag dig god tid, lad det ligge når det driller, nogen gange er fejlene man laver meget små, og det løser sig når man lige tager en pause fra det.
    Men altså der er mange gode bøger på biblioteket.

    God fornøjelse. :)

  3. #3
    Mosterkoster Gæst
    Jeg har set at der er en masse på youtube, så prøv at kigge derind, jeg ved desværre bare ikke hvad det hedder på engelsk.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv at kigge her

    http://www.knipling.de/catalogue/cat...?part=knipling
    den lå i down load her på rokken.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    bagger Gæst
    Det bedste for dig er at låne eller anskaffe dig den første af Karen trend Nissen bog, Knipling og så er der nogle prøver som er gode at begynde med.
    Du er velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne prøve med fjernundervisning

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    woouw for et tilbud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    Knipling hedder "bobbin lace" på engelsk.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Frederikshavn
    Indlæg
    27
    På denne hjemmeside http://www.fnik.dk/index.html kan du finde et hæfte for voksne begyndere. Klik på bøger i siden og rul lidt ned den har denne titel nyt i knipling med denne undertitel
    Begynderknipling for voksne
    til selvstudie og undervisning


    hilsen anneberg

  9. #9
    gittelyborg Gæst
    100000 tak for jeres svar
    jeg vil meget gerne tage mod dit tilbud bagger jeg har bestilt en masse bøger på biblioteket og kigger i dem først og vender tilbage :-)
    knus Gitte Lyborg

  10. #10
    bagger Gæst
    God ide med bøgerne først så kan vi snakke sammen der efter

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •