Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 12 FørsteFørste ... 56789101112 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 112

Emner: Pretty as a peacock

  1. #81
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af aniraksol Se meddelelser
    er der nogel der kender et andet sted hvor jeg kan købe opskriften...? kan nemlig se at der er feirelukket på: http://micorbis-shop.dk og jeg ville gerne have opskriften snart... da det er min veninde der skal strikke det til mig. og hun har ferie fra i dag.

    Jeg har prøvet at søge efter opskriften, men det ser ud til at micorbis sælger den danske opskrift med eneret - så vidt jeg kunne se af den side jeg fandt.

    Så vidt jeg har kunnet finde ud af, må man vente til ferien hos micorbis er forbi - mandag d. 4. august - og så bestille opskriften da.

  2. #82
    Gertrud Gæst
    Hejsa.
    Nu er jeg også nået til at strikke Peacock sjalet.
    Der er dog et stykke vej endnu.
    Har lavet de første 110 rækker; men det er jo længere end det.
    Det skal nok blive færdigt; men ting ta'r tid.
    Knus fra Gertrud.

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Citat Oprindeligt indsendt af Gertrud Se meddelelser
    Hejsa.
    Nu er jeg også nået til at strikke Peacock sjalet.
    Der er dog et stykke vej endnu.
    Har lavet de første 110 rækker; men det er jo længere end det.
    Det skal nok blive færdigt; men ting ta'r tid.
    Knus fra Gertrud.
    Hejsa Gertrud.
    Hvilken garn strikker du i. Jeg er osse begyndt på sjalet, kunne ikke nære mig. Har jo haft mønsteret et stykke tid - men måtte lige tage tilløb til at begynde. Jeg strikker i ensfarvet turkis kauni 8/2

    Knuz Inka56
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  4. #84
    Gertrud Gæst
    Hejsa.
    Jeg strikker i Alpaca silk fra Ho Strik
    Farven er pink.
    Indtil videre går det strygende.
    Håber det fortsætter.
    Knus fra Gertrud.

  5. #85
    Gertrud Gæst
    Ja - Ja - Ja Det går da fremad.
    Er nået til række 176
    Der er 455 masker på pinden, så det ta'r tid at nå til enden; men det skal nok bl'i flot!

    Knus fra Gertrud.

  6. #86
    Isanna Gæst

    Rita

    Hvordan går det med dit sjal? Hvilken farve valgte du i Kauni? Hvordan synes du det er at strikke?


    Er lidt nysgerrig, fordi jeg selv har planlagt at strikke sjalet i kauni, så.... lidt info fra en der strikker sjalet i kauni, tak.

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja, jeg tænkte nok, spørgsmålet kom på et tidspunkt.

    Jeg er ikke kommet videre. Garnet er udmærket - måske lidt hårdt - at strikke af, men det KRADSER. Jeg har valgt den grå/sorte multifarvede. Den er bare så flot.

    Mon det bliver blødere/ikke kradsende efter vask?
    Knus Rita

  8. #88
    Gertrud Gæst
    Jeg sidder og kæmper mig igennem de sidste rækker. Er nu ved række 211 - Der er 218 ialt.
    Jeg har strikket en del forskellige ting i Kauni - det bli'r blødere efter en gang vask, synes jeg.
    Det er bare så flot i de multifarvede garner.
    Jeg skal også strikke endnu en Peacock til min datter. Ved endnu ikke hvilket garn hun ønsker den i.
    Held og lykke med dit sjal Rita.
    Jeg synes det er et smukt sjal og ikke så svært, som det umiddelbart ser ud.
    I starten havde jeg glæde af at benytte maskemarkører. På denne måde delte jeg arbejdet op og kunne hurtigere checke om jeg havde lavet fejl. Senere gik det bare derudaf.
    Knus fra Gertrud.

  9. #89
    Gertrud Gæst
    Så blev det færdigt.
    Lidt af et puslearbejde med at få lukket af på de 545 masker; men umagen værd, synes jeg.
    Nu ligger det med nåle i og senere tager jeg et billede og lægger ud på min BLOG
    Knus og go' weekend.
    Gertrud.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #90
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er det blevet flot. Jeg glæder mig også til at komme i gang med at lave mit, men det må vente til efter den 30 september.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •