Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 112

Emner: Pretty as a peacock

  1. #51
    strikketøsen Gæst
    Det ser bare hamrende flot ud - og endnu smukkere, når det er blogget ud ...! Meget smukke detaljer.

    (Også tak til broderisten for historien om påfuglen!)

  2. #52
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Jeg glemte lige at sige, at garnet er så blødt så blødt, nu det er skyllet op -
    He, jeg gik faktisk lige herind igen, netop for at spørge om, hvordan garnet var efter vask. :-)

    Nette

  3. #53
    johnna Gæst
    ubeskriveligt flot sjal

    hvem der bare skulle have det

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    wow det er godt nokkkkkkk flottttt
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  5. #55
    olde66 Gæst
    flot sjal.

    Der er mange lækre detaljer... Og en rigtig skøn farve du har strikket det i.


  6. #56
    minniesmor Gæst
    utroligt smukt sjal overvejer stadig om jeg skal strikke det men men jeg har projekter nok at tage fat på indtil videre så når jeg har strikket stjernesjalet en gang til efteråret så kan det være at jeg skal strikke dette sjal også.

    tak fordi du har delt din strikke glæde med os andre og smukt sjal i en smuk farve.

    knus Minniesmor

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Prøver lige at rezise nogle gode skud fra et andet kamera

    rokkebilleder.JPG

    rokkebilleder1.JPG

    rokkebilleder 2.JPG

    rokkebilleder 3.JPG

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Neeeej hvor er det bare flot. Jeg er da vist nødt til at springe over stjernesjalet i denne omgang og så prøve dette i stedet for.

    Strikke Marie - hvordan tror du det bliver i Kauni garn rosa/bordeaux eller Kauni sort/grå/hvid?
    Knus Rita

  9. #59
    HKangora Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Neeeej hvor er det bare flot. Jeg er da vist nødt til at springe over stjernesjalet i denne omgang og så prøve dette i stedet for.

    Strikke Marie - hvordan tror du det bliver i Kauni garn rosa/bordeaux eller Kauni sort/grå/hvid?
    Hei.

    Om du er medlem på Ravelry, så er det en gruppe for de som strikker Pretty as a Peacock. Er en som har strikket i et fargeskift garn, ble veldig stilig.

    Vær obs på feil i oppskriften, ligger ute her om du har kjøpt oppskriften før juni -08.

    Jeg holder er nesten ferdig med Chart C, så det går nå fremover

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Rita: Jeg tror det vil blive vældig flot i det garn. Og muligvis noget mere "lace" agtigt end med alpaca silken, hvilket jo ikke gør noget. Alpaca er jo mere "dødt" i det end uld. Vær dog opmærksom på at lægge garnet over hinanden, hvis der er for tynde steder på Kauni garnet. Det er det jo slemt til, og det vil være ærgerligt at det bliver slidt før tid, hvis der er et svagt sted.
    Jeg siger også - ind på Ravelry, og lur de forskellige garnvalg af. Der er rigtig mange både kvalitetsmæssigt og farvemæssigt.
    Hilsen Strikke Marie

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •