Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 39

Emner: spelsau- uld ??

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fint det vil jeg glæde mig til, sidder nemlig og får en ide , hvordan man evt. kan skille det ad. Noget med et bord og skruesvinger og nogle gode grov karter.. ( skal nok tage billeder af det forsøg. )
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Jamen det tror jeg du har så ganske ret i... Jeg fandt en seddel i kassen med ulden hvor der stod 2007...(da jeg VAR kommet hjem::) Og igen..... - jeg har MEGET jeg skal have lært endnu

    Derfor var det nok også det var så let med texelulden, den ordnede jeg med det samme og den blev så fin.
    Men du skal have mange tak for hjælpen, så må jeg se hvad jeg lige gør ved resten af ulden. Foreløbig har jeg en enkelt papkasse fuld..
    Forøvrigt er jeg fuldstændig solgt til en gal spinderok...ja jeg er nærmest blevet forelsket i min rok Det er simpelthen bare lige mig at sidde der og spinde den ene halve kilometer efter den anden og høre radio. Fik dog lidt rokkenitis i mit ene knæ af at trampe.( heldigvis en dobbelttrampe-rok )
    Men så var det jeg tog på spindeuldsudflugt til Lystbækgård i Ulfborg i stedetfor at spinde i søndags. Bare jeg ikke bliver helt "ulden" i hovedet.
    Jeg kan næsten ikke tænke på andet
    Uldvarm hilsen fra Miira

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    jamen Hundeuld, find endelig ud af det---
    Uldvarm hilsen fra Miira

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Du kan bruge det som indmad (evt. vaske det) - og nålefilte udenom. - og så er den kasse tom...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Nej nej der der er I kasse er skam redt ud. der kan lige blive et par babysokker
    Uldvarm hilsen fra Miira

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Ja min tanke var også nogle skruetvinger med en bredtandet kam, men så synes jeg, at jeg gik over til noget jeg ikke aner en "fis" om
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Nej jeg er nu ret stædig, så der skal nok komme garn ud af det osse. Måske ikke meget men noget...Go'nat og sov godt..tak for hjælpen
    Uldvarm hilsen fra Miira

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Ok, men så er du jo langt på vej - og kan fortsætte om et par måneder, med helt nyt uld
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    aii hvor kunne jeg godt tænke mig at lære at karte og spinde det lyder vildt svært

    og selvfølgelig lære at gøre det helt klart til at kan bruges til at strikke af
    Lev livet vi har det kun til låns.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Spelsauen Se meddelelser
    Ja min tanke var også nogle skruetvinger med en bredtandet kam, men så synes jeg, at jeg gik over til noget jeg ikke aner en "fis" om
    Tror du jeg aner en fis om det, næ du, vi prøver bare, så bliver vi måske klogere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •