Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 72

Emner: spindeklubben i Jylland

  1. #41
    OPR1 Gæst
    Diamia - hoffotograf for de danske Rokkere


  2. #42
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2007
    Geografisk sted
    Ikast, midtjylland
    Indlæg
    4
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Papperazzi er det sådan det staves jeg kan lige se dig diamia
    Jep jeg er undercover
    Hilsen Diana

    Som lige har lært at strikke

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2007
    Geografisk sted
    Ikast, midtjylland
    Indlæg
    4
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Diamia - hoffotograf for de danske Rokkere



    Det må være min nye titel
    Hilsen Diana

    Som lige har lært at strikke

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jaaaaaah billeder Glæder mig til at se Nattrolden i aktion, for jeg har også bemærket interessen Og sådan en dag er møghyggelig, siger en, der har prøvet det for nyligt
    og Julemor

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jaaaaaah billeder Glæder mig til at se Nattrolden i aktion, for jeg har også bemærket interessen Og sådan en dag er møghyggelig, siger en, der har prøvet det for nyligt
    hihi ja der er sikkert nogen som vil sætte mig ind i det med pap og parpir håber jeg for jeg kan altså ikke finde den dingenot jeg skal få en tråd udgennem men det er godt ske det bare er mig så glæder mig helt afusindig til på Fredag og få sat den rigtig op og det hele. har mit kartflor og alt mulig andet klart.
    Jeg tager forresten lige noget af det uld med som jeg har hentet på fyn bare lige for at høre hvordan jeg skal begerbe mig og sådan med det jo.

    håber det er oki for jer
    Lev livet vi har det kun til låns.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    hihi ja der er sikkert nogen som vil sætte mig ind i det med pap og parpir håber jeg for jeg kan altså ikke finde den dingenot jeg skal få en tråd udgennem men det er godt ske det bare er mig så glæder mig helt afusindig til på Fredag og få sat den rigtig op og det hele. har mit kartflor og alt mulig andet klart.
    Jeg tager forresten lige noget af det uld med som jeg har hentet på fyn bare lige for at høre hvordan jeg skal begerbe mig og sådan med det jo.

    håber det er oki for jer
    Jeg glæder mig til at se alt det, du har anskaffet dig og jeg skal gør mit til at det 'kører' for dig, når vi skal hjem

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Miiras computer er i stykker, så jeg lovede at oplyse at 'fjerdekvinden' er Laila.

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    så er dejen sat til hævning til der skal fyld i og så i ovnen. Jeg har værert igang siden kl 6.
    Jeg skal også lige nå at have ringet til en mulig ny arbejdsplads så er jeg på vej mod spinde dag for at lære det uha jeg glæder mig for vildt til at få lov at side bag min rok og bare føle mig en "lille bitte smugle go til det" ialt fal bare få lov at lære at bruge den og få lov at side med naturen så tæt på mig inden jeg foralvor skal strikke. uha det bliver så fedt så fedt
    Lev livet vi har det kun til låns.

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Så kom dagen hvor Nattrolden fik snor på rokken og fik lært at spinde, tvinde og karte! I nævnte rækkefølge!
    Vi havde en dejlig dag, med hygge og travlhed - vi skulle jo nå det hele Vi fik set, hvad Miira havde brugt sin sommerferie til: plantefarvning af sit hjemmespundne garn det kan lige skimtes forrest i det andet billede.
    Og så var der tid til at få kaffe og hjemmebagte kager.
    Tusind tak til Miira, Nattrolden og Laila for godt selskab på en dejlig dag - og varmen generede kun ganske lidt

    Jeg skylder Diamia at sige tak for tilbuddet og undskylde at der ikke skete mere - jeg glemte simpelthen at sige det videre til Miira
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ser sørma hyggeligt ud... rart i fik noget fra hånden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •