Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 76

Emner: Spinde træf

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    jeg vil gerne med næste gang da
    så håber jeg bare at jeg kan finde ud af det når jeg har værert af sted d.1august
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #62
    Nette Gæst
    Det ser ud som om I har haft en rigtig hyggelig dag. Godt vejret var med jer. :-)

    Og tænkt sig, Klasus,- når man sådan får sit spinderi vurderet og det hele. Det føles jo nærmest som en eksamen. ¨

    Nette
    Sidst redigeret af Nette : 17-07-2008 kl. 08:53 Årsag: navn tastefejlsrettet. :-)

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu var det kun et hyggetræf, ingen undervisning det er jeg nemlig stoppet med, men bare hygge..
    Ved i hvad, det var faktisk rigtigt rart ikke at have den frakke på, at man skulle undervise, men bare kunne sætte sig ned og spinde sammen med alle andre.

    Klasus havde det uld med hun startede med og flere led, så man rigtig kunne se hendes udvikling, og du godeste hvor var det gået hurtigt for hende, at få lavet ulden så flot ud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221

    Okay

    Jeg er imponeret over Spelsauen. Til alle de nye. Hun vandt spinderokken på rokketræf sidste September og har øvet ligs siden

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Det er jeg ikke i tvivl om det er men man må jo også begrænse sig selvom det er svært når det ser spændende ud

    Janni, det har du ret i, det har jeg nemlig svært ved - og kommer så ikke rigtig ud af stedet - men sjovt er det!!!!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  6. #66
    Nette Gæst
    Det var nu også mest for sjovt Hundeuld, det var måden du skrev det på ved billedet, jeg greb. :-)

    Jeg kunne nu godt tænke mig lidt undervisning, hvis det havde været mig, men i weekenden mærkede jeg selv, hvor lidt man får lavet, når man også skal opvarte og hjælpe hele tiden*G*
    Min søster og mor var her, og jeg sad og hæklede på en elefant til den baby, min veninde har i maven. Pludselig fik min søster også lyst til at hækle en til sit fadderbarn i Afrika. Hun har ikke hæklet, siden hun var barn. - Så det måtte jeg jo lige lære hende.
    Så kom min mor på den idé, at hvis jeg havde en hæklenål mere i 2,5, så kunne hun da også lige begynde på en til sit eget fadderbarn.
    Så pludselig sad vi tre og hæklede, hvoraf jeg rendte skiftevis fra den ene til den anden og hjalp. Det resulterede i, at jeg kun fik hæklet et halvt ben selv.

    Den blev dog alligvel færdig i tirsdags.


    Nette

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige netop sådan plejer det at være, men i tirsdag fik jeg selv lavet 1 hel spole..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Nu var det kun et hyggetræf, ingen undervisning det er jeg nemlig stoppet med, men bare hygge..
    Ved i hvad, det var faktisk rigtigt rart ikke at have den frakke på, at man skulle undervise, men bare kunne sætte sig ned og spinde sammen med alle andre.

    Klasus havde det uld med hun startede med og flere led, så man rigtig kunne se hendes udvikling, og du godeste hvor var det gået hurtigt for hende, at få lavet ulden så flot ud.
    Jeg sidde lige her og "lapper" rosen til mig, for det er altid dejligt når man bare springer ud i noget nyt med samlede ben, at få at vide, at det man gør går den rigtige vej.

    Når man så oven i købet, kan gøre det under så hyggelige omstændigheder, så er resten af ugens traskerier pist væk.

    Et STORT tak til Hundeuld og Haven og ligeså til Vips, Zep og Spelsauen for en rigtig dejlig dag.

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Jeg er imponeret over Spelsauen. Til alle de nye. Hun vandt spinderokken på rokketræf sidste September og har øvet ligs siden

    Det var sødt sagt Renee . Men hvis sandheden skal frem, kunne jeg godt have været meget mere øve-flittig.

    Tilgengæld har jeg fået samlet en masse uld af f.eks kamel, moskusokse, hund - og en hel pose angora, som venter på at jeg skal få snøvlet mig igang
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    haha du skal ikke tage dig af hende der den dejlige Renee vi er jo ikke alle født med uld i årene... jeg syntes du er nået et godt stykke Spelsauen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •