Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 76

Emner: Spinde træf

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jamen det kan da være jeg dukker op til et kramøde et eller andet sted...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af miira Se meddelelser
    Jeg har vist en tråd et eller andet sted ( hvis jeg kan finde den igen)
    Joe jeg må se at få taget nogle billeder...så kan det osse være at du kan komme med gode tips om hvorfor garnet snor sig lige rigeligt rundt om sig selv
    Men jeg har skam en 1/2 spole, hvor garnet faktisk hænger sammen, det er jeg da vældig stolt af men jeg må sige ...der er rigelig plads til udvikling...
    Du over tvinder ... prøv når du tvinder at tælle 1-2-3-4 slip, så får du en jævn tvinding.. ellers igang med at løsne lidt på trækket ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jamen det kan da være jeg dukker op til et kramøde et eller andet sted...

    Det lyder supert. Du skal være velkommen.
    Mvh. Marianne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have, men det bliver ikke lige med det samme...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Du over tvinder ... prøv når du tvinder at tælle 1-2-3-4 slip, så får du en jævn tvinding.. ellers igang med at løsne lidt på trækket ..
    Ja DET gør jeg nemlig, men hvad det er der gør at jeg overtvinder...se DET er ikke lige sådan at finde ud af..jeg har arbejdet meget med at løsne og stramme snoren - trækket- men måske det med at tælle er en rigtig god ide Det vil jeg forsøge mig med i morgen...for det handler om hvordan jeg bruger hænderne.
    NU er det vist sengetid Forøvrigt fandt jeg min tråd, og det er også lykkedes at få billeder på, med lidt hjælp fra Galleri... og så lige et par stykker af min nye filttaske.
    Uldvarm hilsen fra Miira

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Nej helt ærlig, kan Klasus få chefen til at rende land og rige rundt - har jeg en lille måned (ok,lidt lille) til at tale for min syge moster. "Rokken" og jeg har brug for lidt finjustering - og vil blive meget glad for at komme med den dag!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    den er jeg lige med på - altså at temaet skal være Hundeuldbesøg
    I er gode er i .. vi skal lige til Sverige op og se Renee nye kursus center først, men når vi kan køre et par tusinde kilomenter til hende, kan vi vel også køre til Jylland...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jubiiii glæder mig til at møde jer
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    I kan tro jeg kommer til det krea møde hvor vi har hundeuld på som tema - der skal altså meget til at skræmme mig væk
    - medlem af Krea Syd

  10. #20
    klasus Gæst
    Iiihhh hvor jeg altså glæder mig, så meget så jeg er helt meeen det er nok ikke noget imod hvordan I har det efterfølgende, med så'n en nybegynder som mig

    Jeg sendte en mail til chefen, om at jeg ikke kom på arbejde den dag og se bare hvad han svarede:

    du tager bare en fridag og lærer at spinde

    Læg mærke til at der står fridag og ikke feriedag, hvilket hos os betyder fri med løn og ingen træk af feriedag - er han ikke

    KH
    Klasus
    Sidst redigeret af klasus : 20-06-2008 kl. 09:50 Årsag: HTML-koder for indsat skrifttype fjernet

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •