Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678
Viser resultater 71 til 76 af 76

Emner: Spinde træf

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Tak Hundeuld - og hvem forstår sig også på sådan engang "højlands" humor... !
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  2. #72
    Vips_Amager Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Et STORT tak til Hundeuld og Haven og ligeså til Vips, Zep og Spelsauen for en rigtig dejlig dag.
    Tak til jer alle herfra også - det var en herlig dag, selv vejret artede sig på trods af trusler om regn :-)

    Fortsat god dag.
    Vips - Amager

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Åh jeg er knapt nok landet ovenpå ferien endnu - vi kom først hjem kl. 00.15 i nat og i seng kl. 2... Men jeg vil lige i første omgang smække en stor tak herind for den dejligste feriedag for mig i denne omgang Jeg vender tilbage...
    og Julemor

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Nu var det kun et hyggetræf, ingen undervisning det er jeg nemlig stoppet med, men bare hygge..
    Ved i hvad, det var faktisk rigtigt rart ikke at have den frakke på, at man skulle undervise, men bare kunne sætte sig ned og spinde sammen med alle andre.

    Klasus havde det uld med hun startede med og flere led, så man rigtig kunne se hendes udvikling, og du godeste hvor var det gået hurtigt for hende, at få lavet ulden så flot ud.

    men du vil vel lære fra dig hvis man kommer med til endnu en lille hygge træf med tiden. tænkte bare hvis det endelig er at jeg får godt gang i rokken som jeg henter imorgen
    Lev livet vi har det kun til låns.

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan nok ikke lade være, men det er direkte undervisning på betalte steder det er 100% stoppet med , dem der kommer forbi finder vi ud af, så kan jeg nemlig sige stop når ryggen ikke vil mere
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jeg kan nok ikke lade være, men det er direkte undervisning på betalte steder det er 100% stoppet med , dem der kommer forbi finder vi ud af, så kan jeg nemlig sige stop når ryggen ikke vil mere
    det er klart og forstålig nok. uha jeg glæder mig virkelig til at se min rok imorgen og bare få den uha og så håber jeg at det bliver til noget med spinde haløjet d.1august
    Lev livet vi har det kun til låns.

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •