Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Bryllupskort

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001

    Bryllupskort

    Her er det færdige "kort" til min datters bryllup: Når låget løftes af folder æsken sig ud. Der skal pengesedler i 'krukkerne' i den inderste æske. Jeg fik ideen fra en side, jeg fandt på nettet. Teksten forstod jeg ikke, men man kan da heldigvis 'læse' billeder - så jeg nørklede med nogle skabeloner indtil det passede. Materialerne er hovedsagelig tapet og dekorationerne er indefra og ud: En rødmalet trægarntrisse med tre tørrede roser i, stickers, glansbilleder, stofhjerter, 'Tillykke' confetti, sølvsnor, div. bånd og to hestesko fra min brudebuket (de er 30 år gamle og noget rustne, så de måtte have en tur med dremleren monteret med den allermindste stålbørste)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Birgitma Gæst
    Det er en rigtig sød æske du har lavet.

    Hilsen Birgitma.

  3. #3
    jannie Gæst
    [quote=Inge K;109752]Her er det færdige "kort" til min datters bryllup: Hvor er det er sød ide

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Flot arbejde :D

    Hvis der er andre der vil prøve at lave lignende æske har jeg for noget tid siden lavet en fotoserie og dansk forklaring her: http://rottehalen.dk/diy.html
    /Didde

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er det blevet flot
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ih altså Didde - jeg skal vist til at være mere opmærksom - det kunne have sparet mig for noget eksperimenteren, hvis jeg havde set dit link. Men pyt, den var nu sjov at lave...
    Og forøvrigt.....tusind tak for alle de rosende ord.
    Sidst redigeret af Inge K : 15-06-2008 kl. 19:41 Årsag: Glemte at takke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •