Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: HJÆLP - nybegynder

  1. #11
    ingeborg Gæst
    Du skal starte 2. omg med 3 lm og 2 stgm i den maske du lavede for at danne ringen.

    Den maske er i opskriften både omtalt som km og fm.
    Hækl altid en km når du afslutter en omgang.

  2. #12
    ingerschmidt Gæst
    Hej. Hvor herligt at kunne se dette "visuelt". Jeg er ikke så god til forklaring uden at kunne SE det!! Du kunne vel ikke vise mig hvordan man hækler rundt og rundt i én uendelighed;-) med stangmasker. Jeg vil vildt gerne hækle et rundt tæppe, men kan bare ikke komme igang.
    Kan du hjælpe mig?? Hilsen en nybegynder, der ikke har opgivet håbet;-). Hilsen inger

  3. #13
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af TinaMadsen Se meddelelser
    jeg er nybegynder i forhold til hækling...som det ser ud nu kan jeg lave lm og fm og det er det...nu er jeg så gået over til lidt mere avancerede ting men men men...så skal jeg jo lære at lave diverse stangmasker...og det giver problemer...har efterhånden prøvet diverse bøger, hjemmesider mv. for at lære det uden held...så er der evt. nogle af jer kloge hoveder der kan forklare på skrift helt præcis hvordan man laver dem??

    På forhånd tak for hjælpen

    Tina

    Hej Tina
    Kan anbefale dig at låne Politikkens visuelle håndarbejdsbog, der er masser af hjælp også med billeder, jeg har selv lige lånt den, da jeg har sat mig for at jeg vil lære at hækle

  4. #14
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Unger Se meddelelser
    De 2 links er identiske...
    Jeps, den halve stangmaske er her
    http://www.youtube.com/watch?v=LxA2osb5Qfk&feature=user

    Nette

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •