Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Strikket maries baby gnom.

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    05 Jun 2008
    Geografisk sted
    4300 Holbæk
    Indlæg
    13
    Nej, hvor er de vidunderlige - dine farverige gnomer! Og også alle dine andre farverige ting.Tak for det hele!
    Lis H.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Disse er bare nydelige.Å de står på listen min over ting jeg MÅ lage.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Tak, tak, tak Det er det mønster, hvor pengene er givet bedst ud. Absolut den ting, jeg har strikket flest af - efter sokker(ud af hovedet).
    Strikke Marie

  4. #24
    sannemor Gæst

    har prøvet at strikke en gnom

    hej Strikke Marie
    jeg har prøvet at strikke en af dine gnomer mit barnebarn er helt vild med den.
    Synes ikke jeg er sluppet så godt fra den men den næste bliver nok pænere.
    Knus Sannemor
    undskyld de ligger på siden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor er de søde - skønne farver. De ligner da mine. Jeg har bare givet dem lidt talje og formet med tråd i en trekant fra bunden af kroppen til under armen - over til næste arm og tilbage til bunden af kroppen. Det er eneste forskel.
    Jeg arbejder lidt i at lave en billedserie, da det er besværligt at forklare, men jeg har lige et fuldstændig andet projekt igang. det kommer senere.
    Strikke Marie

  6. #26
    sannemor Gæst
    tak skal du have jo jeg forstår godt hvad du mener prøer det på de næste de er skønne.
    knus Sannemor

  7. #27
    strikketøsen Gæst
    Strikke Marie,

    Jeg har lige siddet og haft et pragtfuldt gensyn med dine skønne gnomer.

    Og jeg var netop ovre i linket og se billederne af, hvordan du skaber de små størrelser. Du nævner et sted, om der er nogen, som har prøvet at strikke med tandstikkere, fordi pindene helst skal være meget tynde.

    Så kom jeg til at tænke på, at jeg for længe siden købte et par fingerhandskepinde. De var godt nok i nr. 3.

    Måske var det en idé - de fås ned til p. nr. 2, hvis det ikke er for tyk en pind? Der er flere her:
    http://www.sommerfuglen.dk/shop/sear...erhandskepinde
    men det bedste sæt er nok dette her:
    http://www.sommerfuglen.dk/shop/knit...de-12436p.html
    da det ser ud til, at det som sædvanlig er en pakke med 6 pinde i, hvis nu een af dem skulle knække ...!

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Tak for den oplysning Strikketøsen. Jeg anede helt ærligt ikke der var noget, der hed handskepinde. Det vil jeg helt sikkert prøve. Har også haft brug for det til andet.
    Strikke Marie

  9. #29
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Tak for den oplysning Strikketøsen. Jeg anede helt ærligt ikke der var noget, der hed handskepinde. Det vil jeg helt sikkert prøve. Har også haft brug for det til andet.
    Strikke Marie
    Det er da bare helt - jeg "faldt" over dem, mens jeg søgte efter noget andet.
    Jeg har også prøvet at holde på dem, men de er godt nok ret korte (10 cm) ... så man skal holde tungen lige i munden!
    Men til fingre på fingervanter må de være uundværlige.

  10. #30
    Birgitma Gæst
    De er vildt søde.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •